خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار لرستان خبر داد:

ثبت 1180 طرح اقتصادی استان در سامانه بهین‌یاب/ اعطای تسهیلات به 112 طرح

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۱۳۹

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان از پرداخت تسهیلات رونق تولید به 112 طرح در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در لرستان، گودرز امیری در جلسه ستاد تسهیل با بیان اینکه در طرح رونق مجموعا 1180 طرح ثبت نام کرده‌اند، اظهار داشت: از این تعداد 1124 طرح آن نهایی شده و تا به حال 565 مورد نیز به دلایل مختلف توسط بانک‎ها و کارگروه تایید نشده است.

وی در ادامه افزود: تاکنون 112 طرح با مبلغ 260 میلیارد تومان پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با بیان اینکه صد طرح با مبلغ 139 میلیارد تومان در حال پیگیری است، بیان داشت: در صورت نهایی شدن این طرح‌ها امیدواریم در طرح رونق تا پایان سال مبلغ پرداختی به 400 میلیارد تومان برسد.

 وی به آغاز ثبت‌نام طرح گردشگری در سامانه بهین‌یاب از ابتدای بهمن اشاره کرد و تصریح کرد: در این راستا 35 طرح ارائه شده که 20 مورد در بانک‎ها و کارگروه استانی در حال رسیدگی هستند.

امیری به تشریح شرایط بانک‌ها پرداخت و تصریح کرد: بانک‎ها در شرایطی هستند که بخشی از اختیارات آنها ملی است و به استانی تفویض نشده بنابراین باید مجوزهایی لازم را از طریق مرکز پیگیری کنند که این ممکن است زمان‎بر باشد.

وی ادامه داد: بخشی دیگر مربوط به ضوابط بانکی هستند که محدودیت‎هایی دارند و به آنها اجازه داده نشده آنچه را مدنظر کارگروه تسهیل و متقاضی است انجام دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اشاره به اینکه همه مدیران استانی باید دست به دست هم بدهند تا بتوان در حل مشکلات واحد تولیدی استان کمک کرد، اظهار داشت: عملکرد بانک‎ها با توجه به مشکلاتی که دارند همچنین مسائلی که پیش روی مردم وجود دارد تقریبا رضایت‎بخش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز