خبرگزاری کار ایران

کارگران صنایع لبنی پالود پنج ماه مزد معوقه طلبکارند

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۷۷۴

دبیر اجرایی خانه کارگر نیشابور از تاخیر ۵ ماهه در پرداخت دستمزد حدود ۱۶۰ کارگر واحد تولیدی «پالود پارسیان» خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد عمارلو گفت: شرکت صنایع لبنی پالود پارسیان تولیدکننده محصولات لبنی در شهرک صنعتی خیام نیشابور است که در چندین سال اخیر کارفرما به بهانه گسترش بحران در صنایع لبنی و کمبود نقدینگی، حقوق کارگران را با تاخیر پرداخت می‌کند.

او با بیان اینکه کارخانه پالود فروش خوبی در زمینه محصولات لبنی در منطقه دارد، افزود: در شرایطی که محصولات این کارخانه به برخی کشورهای همجوار مانند تاجیکستان، افغانستان و کردستان عراق و تعدادی از کشور‌های منطقه خلیج فارس صادر می‌شوند، تاخیر در پرداخت حقوق برای کارگران سوال برانگیز شده است.

به گفته این فعال کارگری، باوجود بهبود وضعیت مالی کارخانه در سالجاری، شرایط مالی کارگران تغییری نکرده و مشکلات معیشتی آنان به تبع عدم دریافت حقوق روز به روز بیشتر می‌شود.

دبیر خانه کارگر نیشابور تصریح کرد: بدون تردید بی‌توجهی کارفرمایان به برخی واحد‌های تولیدی به مشکلات کارگرانشان مستقیما در کیفیت محصولات تاثیرگذار است، اما کارگران کارخانه صنایع لبنی پالود با وجود آنکه ۵ ماه حقوق نگرفته‌اند تنها به دلیل احساس مسئولیت در قبال سلامت مردم، تمام تلاش خود را برای حفظ کیفیت محصولات تولیدی این واحد انجام می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز