خبرگزاری کار ایران

دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی درگذشت

کد خبر : ۵۸۷۵۹

دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی، استاد دانشگاه و صاحب‌نظر مسائل اقتصادی و مالی، درگذشت.

دکتر غلامرضا اسلامی‌بیدگلی، استاد دانشگاه تهران، صاحب‌نظر مسائل مالی و اقتصادی، نویسنده و مؤلف ده‌ها کتاب در حوزه مدیریت مالی، روز جمعه مورخ 9/1/92، دعوت حق را لبیک گفت.
دکتر اسلامی بیدگلی دارای مدرک دکترای‌مالی‌و‌کنترل بود و سال‌ها در دانشگاه‌های مختلف، در رشته‌های تئوری‌های پیشرفته، مهندسی‌مالی و مدیریت سرمایه‌گذاری و... به تدریس پرداخت. این استاد فرهیخته در عرصه‌های اجرایی نیز همواره به عنوان شخصیتی مؤثر ایفای نقش می‌کرد. ازجمله می‌توان به عضویت در هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی‌صنایع‌ایران، عضویت در شورای سازمان صنایع ملی، عضویت در هیأت نظارت سازمان حسابرسی، معاون فنی و معاون شركت‌ها و رئیس مستشاری دیوان محاسبات كشور، عضو هیأت‌مدیره شرکت پارس‌آریان و... اشاره کرد.
مراسم تشییع پیکر آن شادروان در روز یکشنبه مورخ 11 فروردین 92، ساعت 9:30 صبح از مقابل منزل آن مرحوم واقع در شهرک‌غرب، فاز 1، مجتمع مهستان، بلوک B2، طبقه 15، واحد 2074 و ساعت 10 از مقابل دانشکده‌مدیریت‌ دانشگاه‌تهران برگزار می‌شود. همچنین مراسم ختم آن شادروان در روز چهارشنبه مورخ 14 فروردین، از ساعت 14 الی 15:30 در مسجد جامع شهرک غرب برگزار خواهد شد.
بانک‌پاسارگاد این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم این استاد برجسته، فرهیختگان و دانش‌پژوهان این حوزه، فعالان عرصه‌اقتصادی‌کشور و هم‌میهنان گرامی تسلیت عرض می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز