خبرگزاری کار ایران

بزرگان کبدی در پست های مهم فدراسیون

سعید مقدم بقا نایب رییس فدراسیون کبدی شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۷۲۰

باپیشنهاد عباس اورسجی رییس فدراسیون وطی حکمی از سوی مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان سعید مقدم بقا به عنوان نایب رییس فدراسیون کبدی منصوب شد.

به گزارش ایلنا ، سعید مقدم بقا از نخستین بازیکنان تیم ملی کبدی در ایران است و در حقیقت یکی از بانیان و موسسان کبدی در ایران محسوب می شود که همزمان به عنوان مربی توانست بازیکنان زیادی را از خطه سیستان و بلوچستان به تیم های ملی کبدی تزریق کند.

در حالی که پست نایب رییسی فدراسیون کبدی تا به امروز یک پست تشریفاتی بود و افرادی که از جنس کبدی نبودند در این پست گمارده می شدند تا فقط پست نایب رییسی خالی نباشد اکنون سعید مقدم بقا با حضورش در سمت نایب رییسی فدراسیون کبدی می تواند وزن و اعتبار فدراسیون را تا حد زیادی ارتقا دهد و به پست نایب رییسی هم رنگ واقعی ببخشد.

خوشحالیم که عباس اورسجی رییس جوان فدراسیون کبدی بر اساس وعده های انتخاباتی که داده بود از افراد کاردان و کاربلد و جوان در کنار خود بهره می برد و یقینا انتخاب دکتر سعید مقدم بقا که عصاره و چکیده کبدی است آینده خوبی را فراروی کبدی قرار خواهد داد.

سعید مقدم بقا در حال حاضررییس هیات کبدی استان سیستان و بلوچستان    رییس کبدی منطقه ۵کشور است.

وی رییس تربیت بدنی دانشگاه آزاد واحد چابهار و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد نیز می باشد.

در کارنامه او قهرمانی و نایب قهرمانی جام جهانی کبدی به عنوان بازیکن و قهرمانی تیم ملی کبدی در بازیهای ساحلی آسیا به عنوان مربی دیده می شود.

این انتخاب را به سعید مقدم بقا و خانواده کبدی تبریک می گوییم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز