خبرگزاری کار ایران

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی خبر داد

کاهش ۳ تا ۶ درجه‌ای دما/ ورود سامانه بارشی در روز جمعه

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۸۸۴

روز سه‌شنبه در استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و شمال‌شرق کشور دما بین ۳ تا ۶ درجه کاهش می‌یابد. روز جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ یک سامانه بارشی از مرزهای غربی وارد کشور می‌شود.

به گزارش ایلنا، احد وظیفه، مدیر پیش‌بینی و هشدار این سازمان، دوشنبه ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ در استان‌های ساحلی خزر، بارش باران و در برخی نقاط شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی، بارش برف و و وزش باد و در استان خراسان شمالی و بخش‌های شمالی خراسان رضوی بارش برف و باران پیش‌بینی نمود.

وی روز سه‌شنبه ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ در سواحل شمالی، بارش پراکنده باران و در ارتفاعات البرز غربی و مرکزی و برخی نقاط خراسان شمالی و شمال‌خراسان رضوی بارش پراکنده برف پیش‌بینی نمود.

وظیفه با توجه به کاهش نسبی دما در شمال غرب و سواحل شمالی، گفت: انتظار می‌رود از شامگاه دوشنبه و روز سه‌شنبه در استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و شمال‌شرق کشور کاهش نسبی دما بین ۳ تا ۶ درجه رخ می‌دهد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هوا‌شناسی کشور با بیان این‌که روز چهارشنبه بارش پراکنده در سواحل غربی خزر پیش‌بینی می‌شود، افزود: در سایر مناطق کشور از دوشنبه تا چهارشنبه ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ وزش باد پدیده غالب خواهد بود.

به گفته این مسوول، روزهای پنجشنبه و جمعه افرایش دما در نیمه شمالی کشور رخ می‌دهد و در استان‌های گیلان و اردبیل با وزش باد شدید جنوبی همراه خواهد بود.

وظیفه در خاتمه از ورود یک سامانه بارشی از روز جمعه ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ از سمت مرزهای غربی کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: دوشنبه دریای‌خزر و از روز سه‌شنبه تا ظهر چهارشنبه خلیج فارس مواج می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز