خبرگزاری کار ایران

حق شناس:

شهردار تکلیف معاونت اجتماعی و فرهنگی را مشخص کند

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۸۴۰

رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر گفت: شهردار محترم تهران نسبت به تعیینِ تکلیف معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، تصمیم‌گیری مقتضی را در کوتاهترین زمان ممکن صورت دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدجواد حق‌شناس (رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران) در سی و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در تذکر پیش از دستور خود گفت: توسعه‌ی کالبدی تهران در سالیان اخیر موجب شده اهمیت پرداخت به حوزه فرهنگی و اجتماعی در شهر تهران، امروز بیش از گذشته نمایان شود.

 ادامه داد: ضمن تبریک به جناب آقای صالحی امیری برای انتخابش به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک، بدیهی است انجام اقدامات مؤثر در جهت اصلاح روندهای گذشته در حوزه فرهنگی و اجتماعی و پاسخگویی به مطالباتِ به حق شهروندان در این حوزه، نیازمند تمرکز، حضور تمام وقت و همه‌جانبه در مسند معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی، با اشاره به انتظار افکار عمومی از شهردار تهران گفت: باتوجه به مسئولیتی که شورای شهر در قبال رأی شهروندان دارد و همچنین پاسخگویی به اصحاب رسانه به عنوان نماینده افکار عمومی، شایسته است شهردار محترم تهران نسبت به تعیینِ تکلیف معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، تصمیم‌گیری مقتضی را در کوتاهترین زمان ممکن صورت دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز