خبرگزاری کار ایران

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال

استقلال 1 - 1 سایپا ؛ دو امتیاز فدای رکورد شکنی

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۱۷۵

از هفته نوزدهم لیگ برتر استقلال و سایپا در دیداری جذاب و دیدنی به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش ایلنا، در یکی از دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، استقلال تهران در ورزشگاه آزادی میزبان سایپا بود.

در این دیدار استقلال ابتدا با گل دقیقه 23 داریوش شجاعیان از سایپا پیش افتاد اما تیم دایی بعد از دریافت گل نمایش دیدنی داشت و بارها تا باز کردن دروازه استقلال پیش رفت. سایپا در این بازی دوبار توسط ترابی و عباس زاده تیر دروازه استقلال را به لرزه درآورد تا اینکه رضا اسدی در دقیقه 85 با ضربه سر خود بازی را به تساوی کشاند.

نکته دیگر این بازی، رکورد شکنی سید حسین حسینی دروازه بان استقلال بود بعد از 872 دقیقه دروازه اش باز شد.

 

با گزارش لحظه به لحظه ایلنا از این دیدار همراه شوید:

 

ورزشگاه آزادی                           تماشاگر: 33هزار نفر

داور:موعود بنیادی کمکها: آرمان اسعدی – محمدرضا مدیرروستا 

 

کارت زرد:علی قلی زاده (28) ، امید خالدی(32) و روزبه شاه علی دوست (5+90) سایپا / فرشید باقری (50) و امید نورافکن(72)استقلال

کارت قرمز:-

 

شرح گلها:

استقلال 1 - 0 سایپا (داریوش شجاعیان دقیقه 23):ارسال دیدنی اسماعیلی برای شجاعیان و ضربه سر این بازیکن را که فلاح زاده برگشت داد، توپ برگشتی بازهم به شجاعیان رسید تا این بازیکن گل اول تیمش را به ثمر برساند.

استقلال 1 - 1 سایپا (رضا اسدی دقیقه 85): کرنرهای پیاپی سایپا بالاخره نتیجه داد و روی سانتر دیدنی مهدی ترابی، رضا اسدی با یک ضربه سر دیدنی دروازه استقلال را باز کرد.

 

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، سیدمجید حسینی، روزبه چشمی، امید نورافکن، وریا غفوری، فرشید باقری، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی(65-جابر انصاری)، داریوش شجاعیان(76- پژمان منتظری)، محسن کریمی(46- خسرو حیدری) و علی قربانی

 

ترکیب سایپا:

حامد فلاح‌زاده، رضا علیاری، روزبه شاه‌علیدوست، محمد دانشگر، آرش رضاوند، مهدی ترابی، علی قلی‌زاده، رضا اسدی، امید خالدی، آرمان رمضانی، محمد سلیمانی‌ اصل(36-محمد عباس زاده)

 

دقایق حساس:

دقیقه 02: ضربه علی قلی زاده از گوشه محوطه جریمه را سیدحسین حسینی با واکنش مناسب خود مهار کرد.

دقیقه 09:ضدحمله خطرناک بازیکنان سایپا، مهدی ترابی با یک پاس در عرض قلی زاده را در موقعیت تک به تک قرار داد، اما ضربه بی دقت این بازیکن از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 37:ارسال میلاد ترابی از روی نقطه کرنر را آرمان رمضانی با ضربه سر ، به بالای دروازه استقلال زد.

دقیقه 40: ضربه ایستگاهی برای استقلال را امید ابراهیمی به سمت دروازه سایپا زد که این توپ چیزی نمانده بود با اشتباه مدافع سایپا وارد دروازه خودی شود.

دقیقه 43: سانتر دیدنی مهدی ترابی با ضربه سر رضا علیاری به شکل خطرناکی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه44: آرمان رمضانی بهترین فرصت سایپا برای رسیدن به گل تساوی را از دست داد، ضربه سر بی دقت این بازیکن از درون شش قدم از بالای دروازه استقلال راهی اوت شد.

دقیقه 49: اشتباه مدافعان استقلال باعث شد توپ به آرمان رمضانی برسد که ضربه این بازیکن را فرشید باقری در آستانه ورود به دروازه استقلال را برگشت داد.

دقیقه 52:ضربه ایستگاهی برای سایپا را مهدی ترابی زد که شوت دیدنی این بازیکن با برخورد به تیر دروازه و پشت سر سید حسین حسینی به کرنر رفت.

دقیقه 59: شوت دیدنی فرشید اسماعیلی از پشت محوطه جریمه با اختلاف کم از کنار دروازه سایپا به بیرون رفت.

دقیقه 62: شوت از راه دور  شاه علی دوست را حسینی به خوبی برگشت داد.

دقیقه 70: ارسال کرنر مهدی ترابی با ضربه سر دیدنی محمد عباس زاده به تیر دروازه استقلال برخورد کرد تا این موقعیت هم برای سایپایی ها از دست برود.

دقیقه 73:حرکت ترکیبی بازیکنان سایپا و ترابی که با یک پاس در عمق قلی زاده را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه این بازیکن را حسینی اینبار با واکنش مناسب خود برگشت داد.

دقیقه 1+90:سانتر خسرو حیدری را فرشید باقری با سر برای چشمی کاشت اما ضربه سر این بازیکن را حامد فلاح زاده به خوبی در اختیار گرفت.

دقیقه 6+90: روی پاس دیدنی خسرو حیدری، علی قربانی بهترین فرصت برای زدن گل برتری را از دست داد و در موقعیت تک به تک توپ را به بیرون زد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز