خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند:

بازگشت به روزهای درخشان ورزش در گروِ تشکیل هیات‌های منطقه آزاد اروند است

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۵۳۹

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند گفت: با تشکیل هیات‌های ورزشی منطقه آزاد اروند، حضور تیم‌های شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر در مسابقات کشوری تسهیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، پیمان ادیبی در جلسه معارفه روسای هیات‌های ورزشی منطقه آزاد اروند که در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان آبادان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حرکت به سمتی هستیم که ورزش شهرهای آبادان و خرمشهر به صورت مستقل همچون یک استان و یا حتی با شرایط بهتر پیش برود.

وی ادامه داد: وقتی هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند و در راس آن مدیرعامل این سازمان توان، تلاش و پشت کار هیات‌های ورزشی آبادان و خرمشهر را دیدند عزم خود را جزم کردند تا در چارچوب قوانین مناطق آزاد و با موافقت مقام عالی وزارت، اداره کل ورزش و جوانان راه‌اندازی کنند و به طبع آن نیز هیات‌های ورزشی زیر نظر فدراسیون‌ها به صورت مستقل از استان‌ تشکیل و فعالیت نمایند.

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه تشکیل اداره کل بسیار دشوار است، عنوان کرد: با یاری فعالان عرصه ورزش و تلاش‌های مستمر صورت گرفته، اداره کل و ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند شکل گرفت و از همه عزیزانی که در این خصوص تلاش کردند سپاسگزاریم.

ادیبی با تاکید بر اینکه توانمندی برخی هیات‌های ورزشی و استقبال فدارسیون‌های این رشته ها، سبب شد تا در قالب هیات منطقه آزاد اروند تشکیل شوند، افزود: شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر زیر پوشش این هیات‌ها هستند ولی اروندکنار زیرپوشش آنها نیست اما تاکید ویژه دارم هیات‌های ورزشی منطقه آزاد اروند به ورزش این شهر کمک کنند.

وی تشکیل هیات‌های ورزشی آبادان و خرمشهر را موجب نزدیک‌تر شدن این دو شهر به روزهای درخشان ورزش خود قلمداد کرد و گفت: برای حضور در مسابقات کشوری و انتخابی‌هایی که باید انجام دهند این امر برای آنها تسهیل می‌شود؛ همچنین باید تلاش کنیم تیم‌هایی که اعزام می‌کنیم، تیم‌های قدرتمند و موفقی باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند، جامعه ورزش را دارای پتانسیل بسیار قدرتمندانه برشمرد و بیان کرد: باید برنامه‌ریزی شود که مسابقات تدارکاتی بیشتر برگزار شود تا از این طریق ورزشکاران آن رشته نیز افزایش یابند.

ادیبی با اشاره به برخی رشته‌های دارای ظرفیت در آبادان و خرمشهر، توضیح داد: در برخی رشته‌ها مانند بسکتبال و کبدی، دومیدانی و بیلیارد قطب هستیم و باید به صورت ویژه برای آن برنامه‌ریزی شود.

وی در پایان ابراز کرد: هیات‌هایی که امروز معارفه می‌شوند باید تا ماه آینده چارت خود را آماده کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز