خبرگزاری کار ایران

صالحی:

توافق ایران و آرژانتین در رابطه با آمیا در زمان خود اطلاع رسانی خواهد شد

کد خبر : ۵۷۶۹۷

توافق ایران و آرژانتین در رابطه با آمیا در زمان خود اطلاع رسانی خواهد شد یکی از مواردی که در یادداشت تفاهم دو کشور ذکر شده تحت تعقیب قرار داشتن برخی اتباع ایرانی در خصوص پرونده آمیا است که دو کشور در حال پیگیری آن هستند.

وزیر امور خارجه ابراز امیدواری کرد که سال 92 برای ایران در عرصه بین المللی سال گشایش باشد.

به گزارش ایلنا، علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه عصر روز یکشنبه در حاشیه افتتاح مرکز کنسولی جدید وزارت امور خارجه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال آینده سال گشایش خواهد بود.

وی افزود: روابط بین الملل در سال آینده در شرایطی قرار خواهد گرفت که تلاشی که برای قرار دادن ایران در انزوا صورت می گیرد با بن بست روبرو خواهد شد و در سال آینده شاهد تحولات مهمی خواهیم بود.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشور به تکمیل خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: این یک نمونه از شکست اقدامات جهت منزوی کردن ایران بود که در چند ماه آینده شاهد نمونه های دیگری از این دست خواهیم بود.

صالحی در پاسخ به سوالی در رابطه با تحت تعقیب قرار داشتن برخی اتباع ایرانی در خصوص پرونده آمیا گفت: توافق ایران و آرژانتین در رابطه با آمیا در زمان خود اطلاع رسانی خواهد شد یکی از مواردی که در یادداشت تفاهم دو کشور ذکر شده همین مورد است که دو کشور در حال پیگیری آن هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز