خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای آذربایجان شرقی:

فناوری اطلاعات با شفاف سازی باعث کاهش معضلات شده است

کد خبر : ۵۷۶۴۹

فناوری اطلاعات با ارائه خدمات و اطلاع رسانی با استفاده از ابزارهایی همچون اینترنت و پیامک و رسانه هایی با سرعت بالا، اطلاعات مورد نیاز مردم را به گوش آنها رسانده و باعث فرهنگ سازی شود.

ایلنا- تبریز: عضو هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای آذربایجان شرقی فناوری اطلاعات را عامل مهمی در کاهش معضلات دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا علی رضا غضنفری با تاکید بر اهمیت نقش رسانه در زندگی مردم در عصر امروز گفت: فناوری اطلاعات جامعه را به سوی فضایی سالم سوق می دهد.

وی افزود: فناوری اطلاعات با ارائه خدمات و اطلاع رسانی با استفاده از ابزارهایی همچون اینترنت و پیامک و رسانه هایی با سرعت بالا، اطلاعات مورد نیاز مردم را به گوش آنها رسانده و باعث فرهنگ سازی شود.

غضنفری حاکمیت مردم بر زندگی خود را از آثار فناوری اطلاعات عنوان کرد و افزود: با وجود جوامع مجازی و رسانه ها، ضمن شفاف سازی می توان به سوی یک جامعه سالم حرکت کرد.

وی همچنین با اشاره به توزیع عادلانه ثروت با استفاده از این صنعت، اظهار داشت: با وجود دستاوردهای فناوری اطلاعات دیگر نیازی به تمرکز در شهر های بزرگ نیست.

غضنفری خاطرنشان کرد: باید برای ساخت ایران الکترونیکی قدم هایی برداشته شود، که در گسترش این امر رسانه­ها نقش بسزایی را دارند.

عضو هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای استان با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 50 درصد سرمایه گذاری در دنیا روی فناوری اطلاعات و ارتباطات انجام گرفته و فناوری اطلاعات می تواند کالای ایرانی را روی میز کشور های دیگر قرار دهد گفت: باید کمک کرد تا شرکت هایی همچون اپل در ایران و استان ما نیز به وجود آیند تا ضمن ارز آوری، شاهد پیشرفت استان هم باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز