خبرگزاری کار ایران

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی خبر داد؛

آغاز اعزام دانش‌آموزان به عمره مفرده از ۱۳ فروردین ۹۲

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۹۳

دانش‌آموزان عمره‌گزار سال ۹۲، دانش‌آموزان سوم متوسطه یا پیش‌دانشگاهی سال تحصیلی ۹۲ـ۹۲ هستند که یکی از شروط حفظ ۴ جزء قرآن مجید، عضویت فعال در تشکل‌های دانش‌آموزی یا نخبه علمی را دارا هستند.

ایلنا: قائم مقام سازمان دانش‌آموزی گفت: ۲ هزار دانش‌آموز عمره‌گزار از ۱۳ فروردین ماه سال ۹۲ به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

به گزارش ایلنا، داود روستایی قائم مقام سازمان دانش‌آموزی از اعزام ۲ هزار دانش‌آموز پسر به عمره مفرده از ۱۳ فروردین ۹۲ خبر داد و اظهار داشت: در سال جدید برای اولین بار گروه مستندساز شبکه آموزش با هدف مستندسازی دستاورد‌ها، فرایند و عملیات عمره، کاروان عمره‌گزار دانش‌آموزی را در این سفر معنوی همراهی خواهند کرد.

وی، بعثه مقام معظم رهبری، سازمان حج و زیارت و وزارت آموزش و پرورش را حامیان اصلی برگزاری عمره دانش‌آموزی عنوان کرد و ادامه داد: عمره دانش‌آموزی تنها اردوی بین‌المللی دانش‌آموزی است.

روستایی، عمره دانش‌آموزی را قله اردوهای تربیتی و فرهنگی قلمداد کرد و گفت: با وجود افزایش هزینه سفر، استقبال دانش‌آموزان برای حضور در این سفر معنوی کاهش نیافته است.

رئیس ستاد عمره دانش‌آموزی، این سفر را خاص دانش‌آموزان پسر متوسطه متولد سال‌های ۷۵ـ۷۴ عنوان کرد و یادآور شد: دانش‌آموزان عمره‌گزار سال ۹۲، دانش‌آموزان سوم متوسطه یا پیش‌دانشگاهی سال تحصیلی ۹۲ـ۹۲ هستند که یکی از شروط حفظ ۴ جزء قرآن مجید، عضویت فعال در تشکل‌های دانش‌آموزی یا نخبه علمی را دارا هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز