خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار آذربایجان شرقی:

شان خدمت گذاران نظام با وجود مردم مفهوم پیدا می كند

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۴۱

باید توجه داشت بدون مردم و خدمت به آنها هیچ مقام و منزلتی برای خدمت گذاران در بخش های مختلف خدماتی و اداری نظام متصور نیست، بنابر این باید قدردان مردم باشیم.

ایلنا- تبریز: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: شان و منزلت خدمت گذاران نظام جمهوری اسلامی با وجود مردم معنی و مفهوم پیدا می كند.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمدعلی نصرتی در جمع فعالان بخش جایگاه های سوخت استان، افزود: باید توجه داشت بدون مردم و خدمت به آنها هیچ مقام و منزلتی برای خدمت گذاران در بخش های مختلف خدماتی و اداری نظام متصور نیست، بنابر این باید قدردان مردم باشیم.
وی با اشاره به ارزش و اهمیت اجتماعی و اقتصادی فعالان بخش سوخت در استان، اظهاركرد: رفتار نیك و برخورد های صمیمانه این قشر با آحاد مردم و همچنین خدمات رسانی بهینه انها می تواند موقعیت و جایگاه ممتاز استان را برای مسافران نوروزی نشان دهد.
نصرتی با بیان اینكه جایگاه های سوخت در استان معرف فرهنگ و اخلاق منطقه هستند، گفت: خدمت بی منت به مردم اصلی ترین دغدغه و هدف جمهوری اسلامی است كه این امر در ایام نوروز بیش از پیش نمود دارد.
رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: رسیدگی به وضعیت فضای فیزیكی جایگاه ها ازجمله اهداف و رئوس برنامه های فعالان این بخش است كه بازرسی لازم از سوی اتحادیه نیز در ایام نوروز انجام خواهد شد.
سلمان امیری افزود: تجهیز نمازخانه ها، رسیدگی به نظافت و تمیزی محیط و به ویژه رستوران های مستقر در جایگاه های سوخت از جمله برنامه های مهم بازرسان اتحادیه جایگاه داران سوخت در استان است.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز