خبرگزاری کار ایران

حرف زدن ما به جایی نمی‌رسد؛

رودکی: راهی که جودو می‌رود به ترکستان است

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۹۴

آنقدر مسایل را بازگو کرده‌ام که خسته شده‌ام و فقط حرف زدن ما به جایی نمی‌رسد، صحبت کردن ما چه سودی دارد؟

جودو کار سنگین وزن کشورمان که به دلیل مصدومیت حضور در رقابت‌های المپیک را از دست داده، با اشاره به عمل جراحی مجدد روی پای راست خود گفت: بنا به تشخیص پزشکان، سیمی که برای رباط سلیبی پایم گذاشته بودند پاره شده بود و با دستور دکتر نوروزی عمل جراحی مجددی را روی پایم انجام دادم.

محمدرضا رودکی در گفت‌وگو با ایلنا با بیان این مطلب افزود: روز جمعه گذشته عمل جراحی را انجام دادند که پزشکان هم از این عمل راضی هستند. پزشکان به خوبی رباط پاره شده را ترمیم کردند و روز سه شنبه هم از بیمارستان مرخص شدم.

وی درخصوص اینکه گفته می‌شود به دلیل این مصدومیت ممکن است از میدان‌های جودو خداحافظی کند، اظهارداشت: بالاخره من عمل جراحی سنگینی را انجام دادم و این برای دومین بار است چنین عملی را انجام می‌دهم و اینکه جودو را ادامه دهم، بستگی به دوران آماده سازی‌ام دارد که باید ببینیم چگونه پیش می‌رود. البته باید بگویم دوران نقاهت عمل دومی که روز جمعه انجام دادم کمتر از عمل قبلی خواهد بود. من 2 روز بعد از عمل جدید، شروع به خم و راست کردن زانو کردم و فکر می‌کنم تا 2 ماه دیگر به میدان‌ها برگردم.

این جودو کار سنگین وزن کشور خاطرنشان کرد: در این مدت به فیزیوترابی، آب درمانی و بدنسازی خواهم پرداخت تا شرایطی پیدا کنم که بتوان دوباره تمرینات جودو را آغاز کنم.

رودکی درخصوص انتقادات اخیرش به فدراسیون جودو و عملکرد مدیران آن گفت: آنقدر مسایل را بازگو کرده‌ام که خسته شده‌ام و فقط حرف زدن ما به جایی نمی‌رسد، صحبت کردن ما چه سودی دارد؟ صحبت‌های من هم بیشتر مدیریتی بود، هیچکدام از حرف‌هایی که زدم به نفرات بستگی نداشت.

وی با بیان اینکه با مدیران فدراسیون جودو هیچ‌گونه ارتباطی ندارد، اظهار داشت: من فقط گاهی با آرش میراسماعیلی ارتباط می‌گیرم و بیشتر صحبت‌ ما هم در خصوص مسایل فنی است و در مورد مدیریتی با او صحبت چندانی نمی‌کنم، چراکه مباحث من در مورد جودو در سطح بالای مدیریتی حتی در سطح مدیریت ورزش است و اعتقادم بر این است این راهی که جودو می‌رود به ترکستان است.

این جودوکار کشورمان خاطرنشان کرد: هیچ چیز در جودو درست نمی‌شود. وقتی اساسنامه کمیته ملی المپیک باید اصلاح شود تا برای تایید به کمیته بین‌المللی المپیک ارسال شود و فعالیتی‌های 4-5 فدراسیون ورزشی ما از سوی ioc تعلیق شده و رییس ورزش ما مورد مقبولیت آقایان نیست، طبیعی است ورزش ما دچار مشکل باشد. شما توجه داشته باشید اصلاح اساسنامه کمیته ملی المپیک باید انجام شود تا بعد از آن انتخابات انجام شود، در کنار آن انتخابات ریاست جمهوری و رفتن وزیر ورزش را هم خواهیم داشت و این داستان همچنان ادامه دارد. در نهایت چیزی از درون آن بیرون نمی‌تراود.

رودکی در پاسخ به این سوال که مشکلات مدیریتی در ورزش کشور همواره وجود داشته، اظهار داشت: نه، همیشه نبوده و طی 7-8 سال گذشته مشکلات زیادی وجود داشته است. در حال حاضر هم فقط می‌توانیم بگویم انشاالله همه چیز در آینده درست می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز