خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری:

سهمیه سوخت نوروزی، امروز به کارت‌ واریز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۰۹

یک شاکی مساوی با پلمپ رستوران‌ها، هتل‌ها، آژانس‌های مسافرتی است لذا سازمان میراث فرهنگی تمام دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه را موظف می‌داند تا در صورت شکایت مردمی از مراکز این مراکز را پلمپ یا جریمه سنگین کند.

ایلنا: رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: از امروز برای ایام نوروز با هماهنگی دفتر ریاست جمهوری و ستاد حمل و نقل سوخت شارژ ۵۰ لیتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدشریف ملک‌زاده از واریز سهمیه ۵۰ لیتری به مردم در ایام نوروز خبرداد و افزود: ‌ طی درخواستی که از ریاست جمهوری جهت رفاه حال مردم در ایام نوروز شد با موافقت رئیس جمهور کارت سوخت تمامی افراد از امروز برای ایام نوروز با هماهنگی دفتر ریاست جمهوری و ستاد حمل و نقل سوخت شارژ می‌شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور ضمن اشاره به تاکید مقام رهبری در شاد بودن مردم افزود: سازمان براساس این فرمایشات جشنواره ملی بهاری را در ۳۱ استان کشور با هماهنگی نهاد‌ها و دستگاه‌ها برپا می‌کنند.

وی ادامه داد: برنامه‌ها و کارهای مختلفی با هماهنگی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف کشور از جمله استانداری‌ها در این جشنواره برپا می‌شود.

ملک‌زاده از برپایی جشنواره ملی نوروز در ۲ هزار ۵۰۰ مچموعه تاریخی فرهنگی کشور خبرداد و افزود: برپایی این جشن لبیکی به فرمایشات رهبری در راستای شارژ بودن مردم در ایام نوروز است که همچنین برنامه‌های ویژه دیگری را در پایگاه‌های جهانی با آداب و سنن و موسیقی‌های سنتی ایرانی برپا می‌کنیم.

وی به همکاری سازمان میراث فرهنگی و سازمان اوقاف و خیریه اشاره کرد و گفت: جهت استقبال مردم از مکان‌های زیارتی و سیاحتی، طرح غبارروبی از مراکز زیارتی را آغاز کردیم و جهت معرفی مکان‌های زیارتی کشور بورشورهایی را بین مردم توزیع می‌کنیم.

ملک‌زاده با تاکید بر نظارت و بازرسی در مکان‌های تفریحی و سیاحتی کشور افزود: ‌ یک شاکی مساوی با پلمپ رستوران‌ها، هتل‌ها، آژانس‌های مسافرتی است لذا سازمان میراث فرهنگی تمام دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه را موظف می‌داند تا در صورت شکایت مردمی از مراکز این مراکز را پلمپ یا جریمه سنگین کند.

وی ادامه داد: از همین امروز سازمان میراث فرهنگی اختیاراتی را جهت برخورد با عدم رعایت نرخ یا قوانین به تعزیرات حکومتی و مصرف کنندگان محول می‌کنیم.

وی به ایام فاطمیه در نوروز اشاره کرد و گفت: ‌تا ۵ فرورین ماه و قبل از ایام فاطمیه جشنواره ملی نوروز به همراه آداب و سنن و موسیقی‌های سنتی ادامه دارد و کلیه سازمان‌ها موظف هستند از پنجم فروردین به بعد برنامه‌های معنوی را در دستور کار خود قرار دهند و جشنواره را فقط به صورت عرضه محصولات صنایع دستی با رعایت شئونات اسلامی ادامه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز