خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی خبر داد:

شناسایی و دستگیری عاملان ایجاد رعب و وحشت مجازی در شهرری و فرودگاه امام(ره)

کد خبر : ۵۷۰۳۴۸

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری سه نفر از عاملان اصلی ایجاد رعب و وحشت در فضای‌مجازی در شهرری و فرودگاه امام(ره) خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی با توجه به اینکه در چند روز گذشته تعدادی از اراذل و اوباش در فضای مجازی اقدام به تهدید یکدیگر و امنیت روانی جامعه را مخدوش کرده بودند، با اشاره به برخورد ضربتی پلیس پایتخت با این موضوع بیان داشت: در پی انتشار فحاشی توسط تعدادی از اراذل و اوباش علیه یکدیگر و ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی با هماهنگی مقام قضایی مراتب در دستور کار پلیس پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: طی اقدامات فنی و اطلاعاتی انجام‌شده، یکی از عاملان اصلی این موضوع به هویت معلوم در محدوده نظام‌آباد شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس پایتخت عنوان داشت: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته سه نفر دیگر از عاملان اصلی این ماجرا به هویت‌های مشخص در موقعیت‌های شهرری و فرودگاه امام خمینی (ره) شناسایی و دستگیر شدند.

رحیمی با تأکید بر برخورد مقتدرانه پلیس پایتخت با هرگونه ایجاد بی‌نظمی و قانون‌شکنی، اظهار داشت: پلیس با رصد و پایش دقیق و مستمر فضای حقیقی و مجازی با برهم‌زنندگان امنیت و آرامش مردم برخورد و اجازه نخواهد داد کسی امنیت و آرامش عمومی و روانی مردم را خدشه‌دار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز