خبرگزاری کار ایران

احداث خط دومداره ارتباطی ایستگاه مهدیس اهواز ۳ و صنایع

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۱۷۰

مدیر امور برق منطقه 1 شرکت توزیع برق اهواز گفت: باهدف افزایش قدرت مانور در مواقع بحرانی و کنترل شبکه، خط دو مداره ارتباطی ایستگاه های مهدیس، اهواز سه و شهرک صنعتی به طول 9 کیلومتر بااعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال احداث گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ابراهیم عبدالهی  در این خصوص گفت: تجربه بحران خرداد ماه سال جاری در ایستگاه اهواز سه در منطقه سپیدار و از مدار خارج شدن خروجی های این ایستگاه باعث شده اقدامات پیشگیرانه متعددی به منظور عملیاتی نمودن پدافند غیر عامل در سطح شبکه انجام دهیم تا آمادگی و توان خود را در مقابل مشکلات ناشی از حوادث غیر مترقبه افزایش داده و ارایه خدمات برق مطلوب و پایدارتری را جهت مشترکین تامین نماییم.

      وی در ادامه افزود: امروزه رقابت میان شرکت های توزیع کاهش میزان خاموشی و افزایش مطلوبیت کیفیت ولتاژ توزیعی است و مصرف کنندگان برق نیز انتظار دارند در هر شرایطی از این نعمت برخوردار باشند.

عبدالهی بیان کرد: بدین منظور پس از بحران  خرداد ماه و آتش سوزی در کابل ها و تجهیزات ایستگاه اهواز سه واقع در سپیدار شاهد قطع برق و پر باری فیدرها و عدم توان تامین برق مشترکین با توجه به شرایط جوی در این منطقه بودیم. و دستور مدیرعامل شرکت مبنی  بر بازنگری در ساختار شبکه در تلاش هستیم تا با شناخت نقاط دارای اشکال و برنامه ریزی جهت اصلاح و بهبود آن، قدرت مانور شبکه افزایش پیدا کند که در این راستا به همت تیم مهندسی این امور، خط دو مداره گلدانی که ارتباط بین سه ایستگاه مهدیس، شهرک صنعتی و اهواز ۳ را برقرار می کند طراحی و با احداث آن امیدواریم در مسیر تحقق شبکه ای پایدار حرکت نماییم.

   وی در بخش دیگری ازسخنان خود گفت: خط دو مداره با طرح گلدانی به طول ۸۸۹۰ متر با بکارگیری ۱۷۸۰۰ متر کابل لینکس فشار متوسط، تعداد ۲۴۳  اصله پایه ۱۵ متری احداث و در شرایط بحرانی به دلیل ارتباط برقرار شده میان سه ایستگاه فوق الذکر امکان انتقال بار و مانور روی شبکه افزایش و در نتیجه مدت زمان خاموشی کاهش چشمگیری خواهد داشت.

   مدیر امور برق منطقه ۱ کلانشهر اهواز اعتبار اختصاص یافته به این پروژه را بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال برآورد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز