خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت:

آموزش‌های فنی و حرفه ای بستر توسعه اشتغال در جامعه است

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۹۳۹

نماینده مردم شهرستانهای پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آ موزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌تواند باعث یک خیزش اقتصادی در منطقه شود.

به گزارش ایلنا از پیرانشهر، رسول خضری نماینده مردم شهرستانهای پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان پیرانشهر گفت: آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه ای بستر توسعه ایجاد اشتغال در جامعه را فراهم می کند.

خضری با اشاره به جایگاه سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای اظهار داشت: اگر به هر نحوی جزئی ازفرایند نظام آموزشی ازکار باز ایستد کارآیی اجزای دیگر نظام کاهش یافته و صدمه خواهد دید .

وی در زمینه تربیت نیروی متخصص و کارآمد در جامعه بیان داشت: تربیت و آموزش نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآمد متناسب با نیازهای بازار کار و توأم کردن آموزش و مهارت از جمله رویکردهای سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است. 

وی با اشاره به معضل بیکاری در شهرستان مرزی پیرانشهر و نقش آموزش‌های مهارتی در ایجاد زمینه های اشتغال افزود: آموزشهای فنی و حرفه‌ای می‌تواند باعث یک خیزش و حماسه اقتصادی در این منطقه شود و اگرآموزش ها تقاضا محور باشند باعث کاهش بیکاری در جامعه وشهرستان می شود.

نماینده مردم شهرستانهای پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آموزش های فنی حرفه‌ای باعث ایجاد هماهنگی نسبی منابع و احتیاجات فوری و روزمره کشور به نیروی انسانی ماهر و متخصص در مشاغل و فعالیتهای مختلف اقتصادی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز