خبرگزاری کار ایران

معرفی داوران هشتمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۹۳۷

ناهید طباطبایی، حسین پاکدل و فرهاد توحیدی داوران هشتمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران شدند.

به گزارش ایلنا، ناهید طباطبایی، حسین پاکدل و فرهاد توحیدی داوری مرحله نهایی بخش نمایشنامه‌های تالیفی هشتمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران را عهده‌دار شدند.

بهزاد صدیقی، دبیر این دوره، طی حکمی اسامی داوران مرحله نهایی بخش نمایشنامه‌های تالیفی را اعلام کرد.

در متن این حکم آمده است:

«سرکار خانم ناهید طباطیایی و جنابان حسین پاکدل و فرهاد توحیدی

با توجه به تجربیات ارزش­مند و اعتبارآفرین سرکار‌عالی و جنابان در حوزه­ درام، به موجب این حکم، به عنوان داور بخش نمایشنامه­های تالیفی (مرحله­ نهایی) هشتمین دوره­ انتخاب آثار برترادبیات نمایشی ایران منصوب می­شوید. بی‌شک حضورتان در پیش­برد اهداف این ارزیابی فرهنگی، ارزش­آفرین و موثر خواهدبود.»

پیش از این، طی روزهای گذشته، اسامی۳۰ نمایشنامه راه‌یافته به مرحله نهایی بخشنمایشنامه‌های تالیفی که توسط هیئت‌داوران مرحله نخست؛ روزبه حسینی، ابراهیم پشتکوهی و صحرا رمضانیان از میان ۴۸۷ نمایشنامه ارسالی ناشران و نمایشنامه‌نویسان به دبیرخانه این دوره، انتخاب شده بودند، اعلام شد.

زمان برگزاری آیین پایانی هشتمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران که به همت کانون نمایشنامه‌نویسان خانه تئاتر و به دبیری بهزاد صدیقی برگزار می‌شود، به زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز