خبرگزاری کار ایران

در راستای مسئولیت اجتماعی صورت گرفت؛

افتتاح دفتر مرکزی و مهمانسرای باشگاه ورزشی پتروشیمی بندر امام

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۷۴۴

با حضور مدیران ارشد شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام دفتر مرکزی و مهمانسرای باشگاه ورزشی پتروشیمی بندر امام افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مراسم افتتاح دفتر مرکزی و مهمانسرای باشگاه ورزشی پتروشیمی بندر امام با حضور رضا امیری مدیر عامل شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام و دیگر مدیران این شرکت و نیز اعضای هیئت مدیره باشگاه ورزشی پتروشیمی بندر امام  برگزار شد.

این در حالیست که دفتر ذکر شده شامل سالن کنفرانس، سالن پذیرایی از مهمانان ویژه و دفاتر مسئولین باشگاه می باشد و هم چنین مهمانسرای افتتاح شده، دارای چهار واحد خانوادگی جهت پذیرش مهمانان می باشد.

می توان افزود: شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام همواره در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی که به ورزش و اهتمام به مقوله ورزش قهرمانی دارد می کوشد که زیر ساخت ها و امکانات خود را همگام با استاندارد های بین المللی منطبق نماید تا بستر را برای رشد و پیشرفت ورزشکاران رشته های ورزشی مختلف به طور شایسته مهیا نماید.

شایان ذکر است شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام در سال ۱۳۹۳ به منظور حمایت از ورزش های همگانی، توسعه فضاهای ورزشی در منطقه، افزایش مشارکت کارکنان خود و خانواده ها در حوزه ورزش و سلامت و هم چنین حضور موثر در ورزش حرفه ای کشور باشگاه ورزشی خود را  تاسیس نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز