خبرگزاری کار ایران

همزمان با دومین روز از گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد؛

صبحگاه مشترک بسیجیان حوزه مقاومت شهید تندگویان مناطق نفتخیز جنوب

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۶۳۸

همزمان با دومین روز ازگرامی داشت هفته بسیج، گردهمایی باشکوه بسیجیان حوزه مقاومت شهید تندگویان در محل این حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این همایش سردار خادم سیدالشهدا، فرمانده قرار گاه کربلا طی سخنانی به رشادت های بسیجیان در جنگ تحمیلی و مبارزه با گروهک صهیونیستی تکفیری داعش در عراق و سوریه اشاره کرد و گفت: تفکر بسیجی در هشت سال دفاع مقدس و ریشه کن کردن داعش در سوریه و عراق بسیار موثر بود و با اتکا به این نیرو های بسیجی بود که ضربات سنگینی به دشمنان اسلام تحمیل شد.

وی افزود: این روحیه انقلابی و شهادت طلبی و ایثار و گذشتی که در بین مردم ایران وجود دارد را باید با اتحاد و همدلی حفظ کنیم و با حضور در صحنه، در مقابل استکبار بایستیم که این امر پیروزی را برای ما در پی دارد.

فرمانده قرارگاه کربلا همچنین یاد آور شد: امروز ایران اسلامی با اقتدار خود از توان بالایی برخور دار است که این اقتدار و توانمندی را باید با اتحاد و وحدتی که امام راحل به ما آموخت، حفظ کنیم.

هم چنین در این مراسم سرهنگ پاسدار عباس ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان گزارشی در خصوص مهم ترین فعالیت های این حوزه طی یک سال اخیر ارائه داد. 

 شایان ذکر است؛ اجرای مراسم مدیحه سرایی و تجلیل از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان از دیگر برنامه های این صبح گاه مشترک بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز