خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

وزیر کشور شهادت مرزبانان منطقه چالدران را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۰۲۰

وزیر کشور در پیامی به مناسبت شهادت پنج نفر از مرزبانان ناجا تاکید کرد: ملت بزرگ ایران همواره از مرزبانان شجاع و فداکار خود که در راه تأمین امنیت و آرامش هموطنانشان از جان عزیز خود گذشتند با افتخار یاد خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، متن کامل پیام عبدالرضا رحمانی فضلی بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت مظلومانه هشت نفر از مرزبانان خدوم و جان بر کف نیروی انتظامی در آستانه اربعین حسینی (ع) را که به دست اشرار مسلح در منطقه مرزی چالدران آذربایجان غربی به لقاءالله پیوستند تسلیت می‌گویم.

ملت بزرگ ایران همواره از مرزبانان شجاع و فداکار خود که در راه تأمین امنیت و آرامش هموطنانشان از جان عزیز خود گذشتند با افتخار یاد خواهد کرد.

دشمنان بدانند که با انجام این قبیل اقدامات ضد انسانی نمی‌توانند در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم خللی وارد کنند و یقیناً مرتکبان این جنایت را به سزای اعمال ننگینشان می‌رساند.

ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده‌های داغدار این عزیزان، همرزمان آنان در نیروی انتظامی و ملت بزرگوار ایران، از خداوند منان برای شهدای این واقعه دردناک عُلُوّ درجات و برای خانواده های معزز شهدا، صبر و اجر مسألت دارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی

جانشین فرماندهی کل قوا در امور ناجا و وزیر کشور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز