خبرگزاری کار ایران

تا پایان سال‌جاری انجام می‌شود؛

بهره‌برداری از ساختمان مرکزی و سوخت‌گیری هواپیمایی در ایرانشهر

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۰۱۷

مدیرملی شرکت نفت جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ساختمان ناحیه مرکزی و سوخت‌گیری هواپیمایی ناحیه ایرانشهر تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی نخعی در جریان بازدید از پروژه‌های ناحیه ایرانشهر ضمن اعلام این مطلب افزود: ارزش ریالی پروژه‌های سرمایه‌ای در دست اجرا در ناحیه ایرانشهر بیش از ۱۰۷ میلیارد ریال است که ساختمان ناحیه مرکزی و تاسیسات سوختگیری هوایی یکی از مهمترین پروژه‌های منطقه محسوب می‌شود که تا پایان امسال به بهره‌داری خواهد رسید .

مدیر شرکت ملی نفت جنوب استان در ادامه افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مذکور که به روش EPC در جریان است بیش از هفتاد درصد میباشد.

وی با تاکید بر اهمیت پروژه سوخت‌گیری هوایی ناحیه ایرانشهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر امکان تحویل سوخت در فرودگاه ایرانشهر وجود نداشته و با بهره‌برداری و راه‌اندازی این مرکز مردم شریف شهرستان ایرانشهر که یکی از مراکز بزرگ و حساس در جنوب استان است قادر خواهند بود از خدمات هوایی بیشتری بهره مند شوند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی جنوب استان سیستان و بلوچستان در ادامه احداث آزمایشگاه کنترل کیفیت و ساختمان های جانبی و نیز احداث و بازسازی مخازن نفت سفید را از دیگر طرح‌های سرمایه‌ای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار در ناحیه ایرانشهر اعلام کرد و افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های ناحیه ایرانشهر بسیار مطلوب بوده و انتظار می‌رود با تلاش و مساعی انجام شده به‌زودی شاهد بهره برداری طرح‌های مذکور باشیم .

شایان ذکر است، در این بازدید با همراهی رئیس بنیاد شهید شهرستان ایرانشهر با خانواده معظم دو شهید بزرگوار شیعه و اهل سنت دیدار و گفتگو شد.

لازم به توضیح است، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار یکی از مناطق ٣٧ گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی است که در منتهی الیه جنوب شرق ایران فعالیت می‌کند.

محدوده جغرافیایی این منطقه با بهره‌گیری از سه ناحیه مرکزی، ایرانشهر و نیکشهر جنوب استان سیستان و بلوچستان را در بر می‌گیرد.

این منطقه در محدوده‌ای با گستره ٨٠ هزار کیلومترمربع به بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر جمعیت در محدوده ٩ شهرستان ارائه خدمات دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز