خبرگزاری کار ایران

برپایی ۴ چادر برای اسکان زائران

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۹۵۴

شهردار منطقه ۲ با اشاره به اهم اقدامات انجام شده در شهر کوت عراق از سوی مدیریت شهری گفت: در روزهای گذشته اقدامات مربوط به انتقال ۱۰ مخزن ۱۱۰۰ لیتری و ۱۰ مخزن ۱۲۰ لیتری را در دستور کار قرار دادیم و تا به امروز با همکاری پرسنل شهرداری با نظافت ۱۸ هزار متر مربع، ۵ تن خاک و زباله در این شهر جمع آوری شده است.

به گزارش ایلنا، رسول کشت پور گفت: در حال حاضر ۶۶ نفر از کارکنان شهرداری منطقه ۲ به منظور نظافت و تامین زیرساخت‌های لازم برای تردد زائران در شهر کوت حضور دارند و به طور شبانه روزی به زائران حسینی خدمات ارائه می دهند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری منطقه ۲ در شهر کوت گفت: نصب ۲۴ چشمه سرویس بهداشتی، فضاسازی بصری، برپایی یک ایستگاه صلواتی و توزیع اقلام فرهنگی از عمده اقداماتی است که این روزها در این شهر انجام می‌شود.

شهردار منطقه ۲ با تاکید بر برپایی ۴ چادر به مساحت ۱۵۰ متر مربع ویژه اسکان زائران عنوان کرد: ظرفیت هر یک از این چادرها ۵۰ نفر است و در تمامی این چادرها پتو و وسایل گرمایشی به تعداد لازم پیش بینی شده است.

کشت پور تاکید کرد: همچنین، در روزهای گذشته اقدامات مربوط به انتقال ۱۰ مخزن ۱۱۰۰ لیتری و ۱۰ مخزن ۱۲۰ لیتری را در دستور کار قرار دادیم و تا به امروز با همکاری پرسنل شهرداری با نظافت ۱۸ هزار متر مربع، ۵ تن خاک و زباله در این شهر جمع آوری شده است.

وی شست و شوی دو هزار متر مربع از جداول شهر کوت را از دیگر اقدامات شهرداری منطقه ۲ معرفی کرد و گفت: تلاش کردیم تا در کنار اقدامات مربوط به نظافت و نگهداشت شهر، تا حد ممکن از زائران امام حسین (ع) پذیرایی کنیم. از این رو، با توزیع ۲۵ هزار بطری آب معدنی و مواد خوراکی در ایستگاه صلواتی درصدد هستیم تا پاسخگوی نیاز زائران باشیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز