خبرگزاری کار ایران

ارتقایی خبر داد:

اختصاص 38 میلیارد اعتبار دولتی به پروژه هشتگرد - طالقان

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۶۰۵

معاون امور عمرانی استانداری البرز، گفت: 38 میلیارد تومان به پروژه راه هشتگرد-طالقان از اعتبارات سفر دولت یازدهم اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خسرو ارتقایی امروز در بازدید از پروژه راه هشتگرد به طالقان، اظهار داشت: برای این پروژه، 100میلیارد تومان اعتبار نیاز بود که تصمیم گرفتیم با 38میلیارد تومان آن را آماده کنیم و این مبلغ در اعتبارات سفر رئیس جمهوری پیش بینی شده بود. 

وی با ابراز امیدواری از ارائه مطالبات پیمانکار و تکمیل و بازگشایی دو طرف تونل پروژه، افزود: در حال حاضر 8 کیلومتر از مسیر 32کیلومتری، آسفالت شده است.

ارتقایی در خصوص پارک ساحلی 27هکتاری طالقان، خاطرنشان کرد: برای این پروژه مهم، بین شهرداری طالقان و آب منطقه ای تهران برای 5 سال قرارداد سرمایه گذاری، منعقد شده بود که با طولانی شدن پروژه، اکنون مدت زمان آن به 15 سال، افزایش پیدا کرده است.

معاون استاندار با تاکید اینکه در این پروژه، تلاش داریم بدون ساخت بنا و عواملی که سبب آلودگی آب شرب می شود، تفریگاهی برای گردشگران، مهیا کنیم، خاطرنشان کرد: این پروژه در مرحله مقدماتی است و شهرداری به همراه سرمایه گذار مورد نظر خود آن را اجرایی می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز