خبرگزاری کار ایران

کاوه رضایی سکوتش را شکست/ فداکاری کردم؛ یک ماه اول خیلی سخت بود

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۵۶۹

مهاجم ایرانی شارلوا از خوب شدن شرایطش در بلژیک صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، کاوه رضایی مهاجم سابق استقلال بعد از رفتن به شارلوا و درخشش در این تیم به تیم ملی ایران نیز دعوت شد و توانسته است شانس حضور در جام جهانی روسیه را داشته باشد. زدن چهار گل و دادن سه پاس گل در شارلوا در ۱۰ هفته از لیگ بلژیک باعث شده نام این بازیکن ایرانی بر سر زبان‌ها بیفتد و الان همه از این بازیکن در شارلوا حرف بزنند. او در 10 مسابقه 4 گل زده و سه پاس گل هم داده است.

کاوه رضایی درباره شرایط خود در این تیم گفت: خوشبختانه توانستم در بلژیک به شرایط جدیدی که برایم ایجاد شده است عادت کنم. در ابتدا شرایط سختی در تیم داشتم. یک نوع فداکاری انجام دادم. آمدن به فوتبال بلژیک که فرهنگ جدیدی برای من بود و شرایط جدیدی برایم ایجاد شد یک نوع ریسک بود که انجام دادم. یک ماه طول کشید تا در تیم جا بیفتم و رفته رفته توانستم شرایط خوبی در تیم پیدا کنم. احساسم بهتر و بهتر شد چون زمان بیشتری برای بازی کردن به من می‌رسید و توانستم خودم را پیدا کنم. الان فشار از رویم برداشته شده است و شرایط مشابه حضورم در ایران را دارم.

او در ادامه گفت: وقتی به شارلوا آمدم برای خودم اهدافی را تنظیم کرد و توانستم موانع را با تلاش زیاد از سر راه خودم بردارم و با کمکی که مربی در این راه به من کرد توانستم به اهدافی که برای خودم متصور بودم برسم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز