خبرگزاری کار ایران

با هدف ارتقای کیفی شورای عالی عتف انجام شد:

جذب اعضای هیأت علمی در کمیسیون‌های مختلف شورای عتف

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۴۳۱

دبیرخانه شورای عالی عتف برای جذب اعضای هیأت علمی در کمیسیون های مختلف شورای عتف فراخوان داد.

 به گزارش ایلنا به نقل از دبیرخانه شورای عالی عتف، مصطفی کاظمی در خصوص هدف دبیرخانه در جذب اعضای جدید برای کمسیون های شورای عتف گفت : دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) به‌منظور ارتقای کیفی و ترمیم و انتخاب اعضای جدید کمیسیون‌های تخصصی خود، اقدام به فراخوان از مراکز علمی جهت جذب افرادی که واجد شرایط  کرده است.

معاون اجرایی دبیرکل شورای عالی عتف در ادامه افزود:، شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۸۳ با هدف ایجاد هماهنگی و یکپارچگی در سیاست‌گذاری کلان اجرایی در حوزه علوم، تحقیقات و فناوری در کشور تشکیل شده و به موجب قانون، مصوبه‌های آن پس از ابلاغ ریاست محترم جمهور، برای کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور لازم‌الاجراست.

وی ضمن اشاره به وظایف این شورا اظهار داشت: این شورا وظایف متعددی همچون سیاستگذاری و برنامه‌ریزی کلان، حمایت و تامین منابع حوزه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و پایش و ارزیابی را بعهده دارد. این شورا متشکل از ۱۱ کمیسیون تخصصی است که هر یک دارای اعضای حقوقی و حقیقی هستند که برای دوره‌ای چهارساله طی فرآیندهایی مشخص انتخاب شده و در حوزه‌های تخصصی مربوطه، به ارایه مشاوره‌های تخصصی می‌پردازند.

مهندس مصطفی کاظمی در خصوص شرایط جذب اعضای هیات علمی در کمسیون های دبیرخانه شورای عالی گفت: آشنایی با ساختار دولت، مجلس و دستگاه‌های اجرایی و فرآیندهای کاری آنها؛ داشتن سابقه فعالیت اجرایی حرفه‌ای در حوزه پژوهش و فناوری؛ آشنایی با ساختار سیاست‌گذاری حوزه پژوهش و فناوری در کشور و دارای رتبه دانشیار و بالاتر از نظر علمی را از جمله شرایط جذب اعضای هیات علمی در کمسیون های عتف عنوان کرد.

گفتنی است واجدان شرایط و علاقه‌مندان به عضویت در کمیسیون‌های تخصصی با مراجعه به پایگاه اینترنتی دبیرخانه شورای عالی عتف (به آدرس www.atf.gov.ir) فرم مربوطه را تکمیل و درخواست عضویت خود را ثبت نام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز