خبرگزاری کار ایران

رئیس مؤسسه غدیرشناسی خبر داد؛

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانیٍ «شیعه پاسخ می‌گوید» با ۱۱۰ هدیه کمک‌هزینه سفر نجف و کربلای معلی

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۳۲۴

آیت‌الله شاه‌آبادی اهداف مسابقه را پاسخگویی به شبهات اعتقادی، افزایش توان علمی و معرفتی شیعیان و محبین اهل‌بیت(ع) در پاسخگویی به شبهات و اهتمام به اصل "وحدت اسلامی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله سعید شاه‌آبادی رئیس مؤسسه غدیرشناسی از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی" شیعه پاسخ می‌گوید" در تاریخ ۱۷ اسفند ۹۶  خبر داد و گفت: این مسابقه در دو بخش (حضوری و مجازی)برگزار می گرددو منبع این مسابقه از کتاب" شیعه پاسخ می‌گوید"تألیف مرجع عالیقدر، حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (دام ظله العالی) است.

او در ادامه، اهداف این مسابقه را در۴ محور الف- پاسخگویی به ۱۰ شبهه اعتقادی ب-ترویج فرهنگ کتابخوانی ج-افزایش توان علمی و معرفتی شیعیان و محبین اهل‌بیت(ع)در پاسخگویی به شبهات د-اهتمام به اصل "وحدت اسلامی" و همدلی بین مسلمانان عنوان کرد.

او فرصت شرکت و ثبت‌نام در مسابقه را تا ۲۲ بهمن اعلام کرد و افزود: زمان برگزاری مسابقه ۱۷ اسفند ۹۶ همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س)می باشد .ایشان همچنین با توصیه به شرکت کنندگان عزیز مبنی بر تهیه کتاب از سایت مؤسسه به صورت فایل پی دی اف ،خاطر نشان کردند که در صورتی که تهیه کتاب را از مؤسسه غدیرشناسی بخواهید، به قیمت ۱۰۰۰۰ تومان (هزینه کتاب + هزینه پست) در اختیار علاقمندان در هر نقطه کشور قرار خواهد گرفت.

شاه‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مزایای شرکت گروهی در این مسابقه عنوان کرد: ثبت‌نام گروهی به ثبت‌نام‌هایی گفته می‌شود که حداقل ۱۱۰ نفر توسط یک نهاد رابط و یا یک فرد فعال فرهنگی اقدام به ثبت‌نام و حضور در مسابقه کنند.

نهادهایی از قبیل: وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مساجد، دانشگاه‌ها، دبیرستان‌ها، ادارات دولتی، عقیدتی سیاسی نهادهای نظامی، کارخانجات، پایگاه‌های مقاومت بسیج، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، سمن‌ها (تشکلهای مردم‌نهاد)، هیئات مذهبی شرکت‌کنندگان گروهی محسوب شده و این افرادلنگردوبار در قرعه‌کشی شرکت داده خواهند شد.

نتایج این مسابقه تا اواسط فروردین ماه ۹۷ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه غدیرشناسی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز