خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

اعتراض لنج‌دارن خوزستانی به افزایش قیمت سوخت/قیمت سوخت در کویت ازران‌تر از ایران است

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۶۸۸

یک فعال لنج‌داری می‌گوید: افزایش قیمت سوخت موضوع تازه‌ای نیست و هر بار ما از مسئولان وزارت نفت در این مورد سوال می‌پرسیم که چرا قیمت سوخت به این سرعت افزایش می‌یابد جوابی به ما نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قیمت سوخت لنج‌های تجاری خوزستان نسبت به هفته گذشته بیش از ۱۰۰ تومان افزایش پیدا کرد. یکی از مشکلات عمده لنج‌داران ثابت نبودن قیمت سوخت است.

مسعود حیاوی، مدیرعامل تعاونی لنج‌داران آبادان در خصوص افزایش قیمت سوخت به خبرنگار ایلنا می‌گوید: با توجه به اینکه برای هر لیتر سوخت در هفته گذشته نزدیک به ۱۶۰۰ تومان پرداخت می کردیم اکنون با توجه به مصوبه جدید وزارت نفت باید بیش از ۱۷۲۴ تومان پرداخت کنیم.

او ادامه می‌دهد: در حال حاضر ما برای هر بشکه ۲۰۰ لیتری گازوئیل باید بیش از ۳۴۴ هزار و ۸۰۰ تومان پرداخت کنیم این در حالی است که برای هر بشکه گازوئیل در کشور کویت حدود ۱۵۰ هزار تومان باید پرداخت کنیم و هنگامی که این موضوع را با مسئولان استانی مطرح می‌کنیم جواب قانع کننده‌ای به ما نمی‌دهند.

  لنج‌داران خوزستانی به دلیل عدم درآمد کافی و مواردی مانند افزایش قیمت سوخت لنج‌های خود را در رودخانه‌های این استان رها می‌کنند و این شناورها پس از مدتی غرق می‌شوند.

این فعال لنج‌داری با اشاره به اجباری بودن دریافت سهمیه سوخت خاطرنشان می‌کند: از سوی مسئولان وزارت نفت در استان ما را اجبار می‌کنند تا سهمیه سوخت را یکجا دریافت کنیم و هنگامی که در این خصوص به آنها اعتراض می‌کنیم آنها می‌گویند می توانید پول را یکجا پرداخت کنید ولی سوخت را یکجا در باک لنج‌ها نریزید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز