خبرگزاری کار ایران

گیت‌های پایانه مرزی مهران آماده پذیرش زائران اربعین

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۳۸۴

فرمانده انتظامی استان ایلام با تأکید بر اینکه گیت‌های پایانه مرزی مهران آماده پذیرش زائران اربعین حسینی (ع) هستند گفت: زائران فقط در صورت داشتن روادید به مرز مهران مراجعه کنند.

به گزارش ایلنا، سردار نورعلی یاری اظهار داشت: بر اساس سهمیه بندی‌های صورت گرفته توسط ستاد اربعین، تنها 13 استان مجاز به تردد از مرز مهران برای حضور در کنگره عظیم اربعین هستند.

وی ادامه داد: بر اساس این تقسیم بندی، استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، گلستان، مازندران، گیلان، تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی، لرستان و ایلام اجازه خروج از پایانه مرزی مهران دارند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه روادید در مرز مهران صادر نمی‌شود گفت: زائرانی که قصد خروج از پایانه مرزی مهران دارند بایستی از قبل روادید خود را از مبدأ حرکت دریافت و سپس به مرز مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در طول مسیر وسائط نقلیه عمومی با سامانه سپهتن و خودرو‌های شخصی نیز با دوربین‌های سرعت سنج کنترل می‌شوند یادآور شد:از رانندگان عزیز تقاضا داریم که در محور‌های مواصلاتی با سرعت مطمئنه رانندگی و شیرینی سفر را با یک تصادف به کام خود و دیگران تلخ نکنند.

سردار یاری در پایان با بیان اینکه تمامی تمهیدات و امکانات لازم برای این مأموریت بزرگ اندیشیده شده گفت:نیروی انتظامی با آمادگی 100 درصدی، آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز