خبرگزاری کار ایران

استقرار 60 آتش‌نشان برای ایمنی تماشاگران دربی

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۳۲۶

بیش از 60 آتش نشان تامین ایمنی هر چه بیشتر ورزشگاه آزادی را در دیدار دو تیم فوتبال استقلال و پیروزی که بعد از ظهر امروز پنج شنبه چهارم آبان ماه امسال برگزار می شود بر عهده دارند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری 125، حسین حسین بیگی مدیر عملیات منطقه یک سازمان آتش نشانی تهران گفت: 11 دستگاه خودرو سنگین آتش نشانی و 5 دستگاه موتورسیکلت به همراه انواع خاموش کننده در تمام مدت مسابقه در محوطه داخل و خارج ورزشگاه آزادی مستقر و آماده به کار خواهد بود.

وی افزود: علاوه براین با توجه به پارک خودروهای شخصی و عمومی هنگام برگزاری مسابقه، آتش نشانان پارکینگ ها ورزشگاه را نیز از نظر ایمنی و استقرار نیروهای احتیاطی تحت پوشش دارند.

حسین بیگی ادامه داد: همچنین با توجه به ترافیک خودروها در راه های اطراف ورزشگاه پس از پایان مسابقه تعدادی از آتش نشانان با خودروهای آتش نشانی در بزرگراه های منشعب به ورزشگاه آزادی در آزادراه تهران به سمت کرج و بالعکس، میدان آزادی ورودی بزرگراه شهید لشگری، به صورت ثابت و سیار مستقر خواهند بود.

وی اظهار داشت: تمامی ایستگاه های اطراف مجموعه ی ورزشی و همچنین ایستگاه 20 آتش نشانی مستقر در داخل ورزشگاه درآماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز به سرعت به کمک سایر نیروهای آتش نشانی مستقر در مجموعه ورزشی بشتابند وبرای امدادرسانی در خدمت شهروندان باشند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه از ساعت 13 تا 21 امروز(پنج شنبه) نیروهای آتش نشانی در نقاط از پیش تعیین شده استقرار خواهند یافت، افزود: یک گروه نجات آتش نشانی با خودرو و تجهیزات ویژه امداد و نجات در محدوده ورزشگاه آزادی در آماده باش کامل هستند.

مدیرعملیات منطقه یک سازمان آتش نشانی با تأکید بر مشارکت تماشاگران درکاهش حوادث و نیز همکاری خوب با نیروهای امدادی به ویژه آتش نشانی، از عموم شهروندان خواست که در صورت بروز هرگونه آتش سوزی وحادثه ای، خونسردی خودشان را حفظ کرده و از محل حادثه فاصله بگیرند و بلافاصله مراتب را با سامانه 125 و یا نیروهای آتش نشانی مستقر در محل اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز