خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار شعبه جدید مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۲۷۲

مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن‌سینای جهاد دانشگاهی، یکشنبه 16 مهر با افتتاح شعبه جدید خود در استان البرز، پس از حدود چهار ماه طرح آزمایشی، رسماً در شهر کرج آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن‌سینا پس از حدود چهار ماه طرح آزمایشی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و بیمارستان کمالی کرج، فعالیت درمانی خود را آغاز کرد.

مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن‌سینا، با هدف ارائه خدمات نوین درمان ناباروری با تعرفه دولتی و همچنین کاهش هزینه‌های جانبی مراجعان در سفر به شهر تهران، فعالیت خود را در این استان گسترش داده تا ضمن توجه به سیاست‌های جدید جمعیتی کشور، بتواند گامی بلند برای درمان بیماران نابارور بردارد.

این مرکز با ارایه خدمات نوین درمان ناباروری و سقط مکرر با تعرفه‌های دولتی از حمایت 85 درصدی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان البرز برخوردار است تا مردم بتوانند با کمترین هزینه از بیشترین و بهترین امکانات درمان ناباروری بهره‌مند شوند.

مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن‌سینای جهاد دانشگاهی با دارا بودن هفت کلینیک تخصصی در تهران و با هدف انتقال دانش تخصصی این مرکز به شهر کرج در گام نخست، کلینیک درمان ناباروری و آزمایشگاه آندرولوژی را افتتاح کرده که در گام‌های بعدی کلینیک‌های سلامت مادر، جنین و نوزاد، سلامت جنسی، اندومتریوز و... راه‌اندازی خواهد شد.

مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری سقط مکرر ابن‌سینا جهاد دانشگاهی از نظر دانش، وسعت، امکانات و تجهیزات به‌روز از جمله مراکز شناخته شده و مطرح درمان ناباروری به شمار می‌رود که سالانه بیماران بسیاری را نیز از خارج از کشور جذب کرده و در حوزه توریسم درمانی نیز بسیار قوی و کارآمد به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

شعبه جدید مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن‌سینا در کرج، در میدان شهداء، خیابان کمالی، بیمارستان کمالی واقع شده و بیماران می‌توانند برای دریافت نوبت به‌صورت حضوری مراجعه و یا با شماره 32237000-026 داخلی 141 و 142 تماس  حاصل نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز