«یادآفرین» به شیراز رسید
جدیدترین شماره نشریه یادآفرین با موضوع بررسی شهرهای جهانی و بین المللی آسیا و ایران منتشر شد.
به گزارش ایلنا، نشریه تخصصی برندینگ ملی و برندسازی شهری یادآفرین در جدیدترین شماره خود به بررسی جایگاه برند شهری در ساخت و احصا برند ملی کشورها میپردازد و در یادداشتها و مطالبی مختلف به تحلیل نقش شهروندان و جامعه شهری، سیستم مدیریت شهری و کارگزاران شهر در بازنشر تصویر و انگاره شهرها و کشورها در عرصه بین المللی میپردازد.
در پرونده شهری این شماره برند شهری و گردشگری شیراز و نقش این شهر در توسعه برند ملی گردشگری ایران مورد بررسی قرار گرفته است. در پرونده بین الملل این شماره، روند برندسازی ملی مالزی و سیاستهای برندینگ در دوره ماهاتیر محمد و همچنین برندینگ شهری کوالالامپور و تبدیل این شهر به مرکزی جهانی در آسیا تحلیل شده است.
این شماره همچنین همراه با یادداشتها و گفت و گوهایی شاخص با طباطبایی مزد آبادی رییس انجمن اقتصاد شهری، الهام فخاری عضو شورای پنجم تهران، علیرضا رضوانی کارشناس و صاحب نظر شهرسازی و معماری، لیلا دودمان عضو شورای پنجم شیراز و گروهی از صاحب نظران و فعالین حوزه مدیریت و برنامهریزی شهری برای علاقه مندان در پیشخوان مطبوعات کشور عرضه شده است.