خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز انتظام ناجا:

باید از مردم و متخصصان در تامین امنیت بهره برد

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۹۷۰

رییس مرکز انتظام ناجا گفت: امنیت به تنهایی در لوای پلیس تامین تامین نمی شود و باید از آحاد مردم و افراد متخصص در تامین امنیت بهره برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار سیروس فتحی در ششمین گردهمایی مدیران عامل موسسات حفاظتی و مراقبتی با بیان اینکه نظم و امنیت از مهمترین اهداف هر کشوری است، گفت: دولت برای مقابله با بی‌نظمی‌های داخلی و پیشگیری از وقوع جرائم از دو روش استفاده می‌کند.

او با اشاره به این دو روش گفت: یک روش استفاده صرف از نظامیان است و روش دیگر استفاده از مراکز موسسات نظامی که تحت مدیریت نظامی اداره می شود.

رییس مرکز انتظام تاکید کرد: امنیت به تنهایی در لوای پلیس تامین تامین نمی شود و باید از آحاد مردم و افراد متخصص در تامین امنیت بهره برد.

سرار فتحی با بیان اینکه بیشتر کشورهای دنیا در این زمینه پیشقدم هستند، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با همکاری آحاد مردم به پیروزی رسید همچنین هشت سال دفاع مقدس با همکاری مردم به سرانجام نیکو رسید.

او خاطر نشان کرد: بی شک هدف پلیس برقراری نظم و امنیت در جامعه است و نظم به طور نسبی در سایه آموزش و بالارفتن قانونمداری و همکاری مردم کسب می شود.

رییس مرکز انتظام با تاکید بر اینکه انسان امروز هوشمندتر است گفت: پلیس برای برقراری امنیت خارج از مقوله فرهنگی نمی تواند موفق شود و امنیت در سایه همکاری مردم و پلیس بدست می آید.

او با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران از موفق ترین نظام های دنیاست گفت: پلیس با بهره گیری از موسسات انتظامی خدمات مضاعفی را به مردم ارائه می دهد. این موسسه اقدامات مختلفی از جمله فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی برای پیشگیری از جرائم انجام می‌دهد.

سردار فتحی خاطر نشان کرد: تاکنون 720 موسسه در کشور وجود دارد و امروز صد هزار نفر در حال انجام وظیفه در این موسسات هستند همچنین ما تلاش کردیم تا اهدای پروانه این موسسات از یک سال به دو سال ارتقا یافته و مشکل قراردادادی حفاظتی را برطرف کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز