خبرگزاری کار ایران

با امضای چند هزار امضا اعلام شد؛

حمایت فعالان سیاسی سیستان و بلوچستان از ابقای استاندار

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۹۲۶

جمعی از فعالان سیاسی استان سیستان و بلوچستان با انتشار نامه سرگشاده‌ای از استاندار فعلی استان حمایت کردند و خواستار ابقای او شدند.

به گزارش ایلنا، در قسمتی از این نامه آمده است:

سلامت نفس و پاکدستی، دلسوزی برای توسعه استان، توجه و احترام به حقوق کلیه اقوام و مذاهب ساکن استان، توجه ویژه به جایگاه زنان، رویکرد توسعه ای در خصوص سیستان و بلوچستان، احترام و توجه به شخصیت های مورد قبول مردم، نگاه ضد تبعیض، ایجاد زمینه ارتباط با تک تک مردم استان، پیگیری جدی اجرای پروژه های ملی در استان و به ویژه بحث گازرسانی، ایجاد زمینه جذب سرمایه گذاری‌های خارجی و داخلی، توجه به مسائل اجتماعی، حاشیه شهر، بازماندگان از تحصیل، فاقدین شناسنامه و ... فقط برخی از ویژگیهای آقای علی اوسط هاشمی در طول دوران مسئولیت بوده است.

این روزها اما اخباری در خصوص جابجایی استاندار سیستان و بلوچستان به گوش می رسد، ما مردم شیعه و سنی استان ضمن اینکه تغییر را حق وزارت کشور و دولت می دانیم و به این حق احترام می گذاریم اما از سوی دیگر انتظار داریم شما هم به عنوان رییس جمهوری ایران به خواست و رای درخشان مردم استان در انتخابات اردیبهشت ماه توجه داشته باشید.

مطالبه جمع کثیری از مردم سیستانی، بلوچ و شهرستانی، شیعه و سنی و زن و مرد استان که ما به نمایندگی از آنها این نامه را امضا کرده ایم این است که با توجه به شرایط بین المللی، منطقه ای و همچنین شرایط خاص داخلی استان، با تدبیر شما و وزارت محترم کشور زمینه ادامه فعالیت و خدمت جناب آقای علی اوسط هاشمی به عنوان استاندار سیستان و بلوچستان فراهم شود.

معتقدیم با عنایت به توجهات مقام معظم رهبری، رییس جمهوری محترم و دولت ، اراده و همت آقای علی اوسط هاشمی و همراهی مردم محروم استان، آینده درخشانی در انتظار سیستان و بلوچستان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز