خبرگزاری کار ایران

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان:

امنیت قضایی پیش شرط امنیت اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۳۹

برای مباحث اقتصادی آنچه اهمیت دارد تأمین سرمایه گذار از همه جهت به ویژه از نظر قضایی است چرا که امنیت قضایی پیش شرط امنیت اقتصادی است.

کرمان-ایلنا: نماینده عالی قوه قضائیه گفت: كمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در محدوده های قانون و مقررات تلاش می كند تا هر گونه ناهمواری ومشكلی كه در مسیر سرمایه گذاری ایجاد شود را برطرف نماید.

به گزارش ایلنا به نقل روابط عمومی دادگستری کرمان،حجت الاسلام والمسلمین ٰعلی توكلیٰ در آیین آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جنوب شرق ایران در کرمان افزود: علی رغم قابلیت ها، ظرفیت ها و استعدادهایی که در کرمان وجود دارد و علی رغم تلاش هایی که می شود از لحاظ سرمایه گذاری بخش خصوصی در حد و اندازه مناسب خود نیست.

وی بیان داشت:كمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در محدوده های قانون و مقررات تلاش می كند تا هر گونه ناهمواری ومشكلی كه در مسیر سرمایه گذاری ایجاد شود را برطرف نماید.

این مقام قضائی برخی از نابسامانی های استان را ناشی از بیكاری و عدم اشتغال دانست وتصریح كرد: همه مسئولین در جهت توسعه و پیشرفت استان گام بر می دارند كه در سایه این تلاشها و سرمایه گذاری بسیاری از مشكلات اشتغال نیز حل خواهد شد.

رئیس كل دادگستری استان خاطر نشان كرد:دست هر سرمایه گذار داخلی وخارجی را دراین استان به گرمی می فشاریم و او را در زیر چتر حمایت قضائی یاری می نماییم.

وی ابراز امیدواری كرد:در سایه این تلاش ها و همكاری ها شاهد تحول ودگرگونی خوبی در استان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز