خبرگزاری کار ایران

۸مصوبه جلسه سه ساعته هیئت رئیسه سازمان لیگ

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۱۵

هیئت رئیس سازمان لیگ اعلام آمادگی کرد پیشنهاد رسمی محمد رویانیان را برای واگذاری تبلیغات محیطی به ایشان در ازای مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان، در صورت ارایه از سوی وی به طور جدی بررسی نماید.

جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ امروز ۱۴ اسفند از ساعت ۱۱ به ریاست مهدی تاج و با حضور سیف‌الله دهکردی، علی اکبر ابرقویی نژاد، محمدرضا ساکت و علی کاظمی اعضای هیئت رئیسه تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه موارد زیر تصویب شد؛

1-کمیته های لیگ برتر بودجه پیشنهادی خود را برای فصل آینده به منظور تصویب در هیئت رئیسه سازمان لیگ تهیه نمایند.

2-تاکید هیئت رئیسه سازمان لیگ بر این که باشگاه‌هایی که قصد حضور در لیگ برتر آینده را دارند حد اقل شرایط کنفدراسیون فوتبال آسیا را داشته باشند.

3- هیئت رئیس سازمان لیگ اعلام آمادگی کرد پیشنهاد رسمی محمد رویانیان مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس را برای واگذاری تبلیغات محیطی به ایشان در ازای مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان، در صورت ارایه از سوی وی به طور جدی بررسی نماید.

4-مقرر شد کمیته مسابقات سازمان لیگ برنامه های پیشنهادی باشگاه‌ها را در زمان بندی‌های لازم و با نگرش جامع و کامل و با توجه به جمیع جهات بررسی و برنامه نهایی را راسا به باشگاه‌ها اعلام کند.

5-دریافت و اعمال نقطه نظرات باشگاه‌ها در رابطه با آئین نامه نقل و انتقالات

6- اصلاح و تدوین آئین نامه نقل و انتقالات بازیکنان با رعایت الزامات کنفدراسیون فوتبال اسیا و فیفا و قوانین مدنی و مقررات فدراسیون فوتبال

7- برگزاری همزمان دیدارهای هفته های ۳۳ و ۳۴ لیگ برتر

8- تاکید هیأت رییسه سازمان لیگ مبنی بر اتمام مسابقات لیگ و حذفی فصل جاری تا تاریخ 20/2/92

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز