خبرگزاری کار ایران

محسن رضایی در دیواندره اعلام کاندیداتوری کرد

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۷۵

من در این شهر اعلام کاندیداتوری می‌کنم تا عقیده و رویکرد خود را برای حل مسایل کشور و در راس آنها بیکاری و تورم، با کمک مردم و جوانان نشان دهم.

ایلنا: دبیر‌مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مردم دیواندره کردستان رسما اعلام کاندیداتوری برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از  دیواندره، محسن رضایی در جمع مردم دیواندره، گفت: تا به حال بارها از من سوال شده که در صحنه انتخابات شرکت می‌کنم یا خیر و من پاسخ به این سوال را به مکان و زمان مناسب موکول کرده بودم و امروز در جمع مردم دیواندره در استان کردستان اعلام می‌کنم که در انتخابات آینده ریاست جمهوری شرکت خواهم کرد.

وی ادامه داد: من در این شهر اعلام کاندیداتوری می‌کنم تا عقیده و رویکرد خود را برای حل مسایل کشور و در راس آنها بیکاری و تورم، با کمک مردم و جوانان نشان دهم.

وی افزود: خیلی‌ها به من توصیه می‌کردند که حضور در صحنه انتخابات را به طور رسمی در تهران اعلام کنم، چون بیشتر مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرد، اما من به دلایلی که گفتم تصمیم گرفتم که در دیواندره این موضوع را اعلام کنم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه "امروز در مسیر آمدن به دیواندره، قرآنی را که ماموستای مسجد صلاح‌الدین ایوبی به من داده بود باز کردم و از قرآن مجید نیز چنین اجازه‌ای گرفتم"، در ادامه به مسایل اقتصادی اشاره کرد و گفت: امروز درآمد مردم اساس شکل‌گیری زندگی است، اگر هزینه‌های تولید و به طبع درآمد مردم افزایش یابد شاهد کاهش مهاجرت و حتی معکوس شدن مهاجرت‌ها خواهیم بود و این ظیفه‌ای است که مسئولان بر عهده دارند.

رضایی با بیان این اعتقاد که باید در تولید اشتغال به مردم اعتماد کنیم تا هم بیکاری و هم گرانی بر طرف شود، چون هرجا که مردم را به حساب آورده‌ایم سخت‌ترین موانع را نیز برطرف کرده‌ایم و نمونه آن دفاع مقدس است، ادامه داد: امروز در کشور ما فاصله‌های زیادی بویژه در حوزه اقتصاد و فرهنگ ایجاد شده است که اینها باید حل شده و سرو سامان یابد و این شدنی است و ما باید اوضاع را با کمک مردم درست کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تیپ و رویکرد من چنین است که با مردم و جوانان کار می‌کنم و برای این کار برنامه‌های مفصلی را تدارک دیده‌ام. به یاری خداوند و مردم و با راهنمایی‌های داهیانه مقام معظم رهبری در سالهای آینده نه تنها تحریم‌ها را کنار خواهیم زد بلکه اقتصاد ایران را نیز به شکوفایی خواهیم رساند و این شدنی است و شرطش به حساب آوردن مردم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز