خبرگزاری کار ایران

رییس اورژانس کشور:

آماده باش ۱۳۳۰ پایگاه جاده‌ای اورژانس در طرح امداد نوروزی

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۳۷

تعداد پرسنل آماده اورژانس ۱۵۰۰۰ نفر هستند و ۳۱۰۰ آمبولانس نیز در حوزه فوریت‌های پزشکی و ۵۰۰ آمبولانس در حوزه بیمارستانی و ۱۰۰۰ آمبولانس نیز در شبکه‌های بهداشتی و درمانی آماده به کار داریم که در صورت لزوم به کمک آمبولانس‌های جاده‌ای می‌روند.

ایلنا: طرح امداد نوروزی از ۲۵ اسفندماه ۹۱ تا ۷ صبح ۱۷ فروردین ماه سال ۹۲ در سراسر کشور با آماده باش کامل ۱۳۳۰ پایگاه جاده‌ای اورژانس اجرا می‌شود.

به گزاش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، غلامرضا معصومی، گفت: در طرح امداد نوروزی۱۳۳۰ پایگاه جاده‌ای آماده باش کامل خواهند بود و ۸۰۰ پایگاه هم در شهر‌ها برای کمک احتمالی به پایگاه‌های جاده‌ای در آمادگی کامل هستند.

وی افزود: تعداد پرسنل آماده اورژانس ۱۵۰۰۰ نفر هستند و ۳۱۰۰ آمبولانس نیز در حوزه فوریت‌های پزشکی و ۵۰۰ آمبولانس در حوزه بیمارستانی و ۱۰۰۰ آمبولانس نیز در شبکه‌های بهداشتی و درمانی آماده به کار داریم که در صورت لزوم به کمک آمبولانس‌های جاده‌ای می‌روند.

فعالیت ۱۷۰ ایستگاه سلامت در ایام نوروز

معصومی از فعالیت ۱۷۰ ایستگاه سلامت در طرح امداد نوروزی خبر داد و گفت: این ایستگاه‌ها شرایطی دارند که از آن جمله حضور پرستار و در صورت نیاز پزشک در آن هاست تا مردم به خاطر بیماری‌های ساده به داخل شهر‌ها نروند و در کنار جاده بیماری‌هایی همچون سرماخوردگی، اسهال و امثالهم را کنترل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز