خبرگزاری کار ایران

جایزه شهید غنی‌پور به کار خود پایان می‌دهد

کد خبر : ۵۳۴۸۵

اختتامیه دوازدهمین جایزه کتاب شهید حبیب غنی‌پور دوشنبه چهاردهم اسفند ساعت ۱۵ در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

ایلنا: در مراسم اختتامیه دوازدهمین جایزه کتاب شهید حبیب غنی‌پور که با حضور مسوولان فرهنگی، نویسندگان کشورمان و علاقه مندان برگزار می‌شود، خانواده معظم شهدای مسجد جواد الائمه (ع) به عنوان مهمانان ویژه حضور خواهند داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از حوزه هنری، ناصر نادری نیز اجرای مراسم اختتامیه را بر عهده دارد و امیرحسین فردی به عنوان موسس شورای نویسندگان مسجد جوادالائمه (ع) سخنرانی خواهد کرد.
همچنین فیلم مستندی درباره شهید حبیب غنی‌پور پخش می‌شود. بخش کوتاهی از این فیلم در اختتامیه جشنواره سال گذشته پخش شده بود که با استقبال میهمانان حاضر در مراسم مواجه شد و امسال فیلم به صورت کامل پخش می‌شود.
دبیرخانه کتاب سال شهید غنی‌پور امسال برای داوری در هفت بخش خود ۱۲۳۳ عنوان کتاب خریداری کرد که به ‌ترتیب شامل ۷۷ عنوان کتاب در بخش خاطره، ۲۷۰ عنوان در بخش رمان با موضوع آزاد، ۱۴۱ عنوان کتاب در بخش داستان کوتاه با موضوع آزاد، ۲۱۱ عنوان در بخش کودک، ۵۵ عنوان در بخش زندگی‌نامه داستانی، ۷۳ عنوان در بخش نوجوان و ۲۵ عنوان در بخش رمان دفاع‌مقدس و انقلاب اسلامی بود. البته تعدادی از کتاب‌های تهیه شده نیز به دلایل مختلف از جمله، تکراری و قدیمی بودن از گردونه رقابت‌ها کنار گذاشته شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز