خبرگزاری کار ایران

علم رباتیک پیشرفت قابل توجهی در کشور داشته است

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۵۶

علم رباتیک در سالیان اخیر از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده است اما به هر حال این رشته در دانشگاه پیام نور نوپا است و به توجه و حمایت بیشتری نیاز دارد.


رئیس ستاد برگزاری سومین المپیاد رباتیک دانشگاه پیام نور با بیان اینکه امید داریم هر ساله شاهد حضور مؤثر‌تر دانشجویان در المپیاد‌ها باشیم، گفت: علم رباتیک در سال‌های اخیر از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده است.
به گزارش ایلنا از مشهد، دکتر ابراهیم تقی‌زاده با ابراز خوشنودی از اینکه دانشگاه پیام نور استان امسال میزبان این المپیاد است، گفت: ربات برای دانشجویان یک ماشین نیست بلکه بخشی از وجود آن‌ها است بنابراین ما باید بتوانیم به بهترین صورت جوانان را حمایت نماییم.
تقی‌زاده در ادامه با بیان اینکه امیدواریم هر ساله شاهد حضور پر شور دانشجویان و پژوهشگران در این المپیاد و عرصه‌های دیگری علمی باشیم، افزود: شایسته است این نشست‌ها و رقابت‌ها و نتایج علمی آن باعث تولید فن‌آوری‌های نو در جامعه شود.
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی با اشاره به اینکه باید راه پیشرفت جوانان را هموار کرد، اظهار داشت: علم رباتیک در سالیان اخیر از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده است اما به هر حال این رشته در دانشگاه پیام نور نوپا است و به توجه و حمایت بیشتری نیاز دارد.
وی در تشریح روند برگزاری المپیاد و میزبانی آن توسط دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی گفت: از مهرماه سال جاری این دانشگاه با استفاده از پتانسیل‌های متنوع خود و همکاری استادان و دانشجویان برنامه‌ریزی‌ها و مقدمات اجرایی المپیاد را پیگیری کردند. شایسته است از همه افرادی که در برگزاری این همایش ما را کمک رسان بوده و هستند تشکر و امتنان خود را ابراز دارم.
تقی‌زاده در بخش پایانی سخنانش از دانشگاه پیام نور خراسان رضوی به عنوان مرکزی که همت خود را در بخش پیشرفت هرچه سریع‌تر فناوری رباتیک در کشور مصروف داشته نام برد و افزود: امیدواریم با حمایت دستگاه‌های اجرایی شاهد نتایج و موفقیت‌های روز افزون این نهاد باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز