خبرگزاری کار ایران

جاوید خبر داد:

انعقاد قراردادهای مطالعاتی طرح‌های موضعی از سال آینده

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۷۹

امیدواریم در ادامه اجرای طرح تفصیلی از سال ۹۲ تا ۹۵ و در ۵ سال اول اجرای این طرح، اهتمام لازم برای پیگیری و اجرای طرح‌های موضوعی و موضعی توسط شهرداری و سایر ارگان‌های مربوطه صورت گیرد.

ایلنا: معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به انعقاد قراردادهای مطالعاتی طرح‌های موضعی از سال آینده گفت: امیدواریم در ادامه اجرای طرح تفصیلی از سال ۹۲ تا ۹۵ و در ۵ سال اول اجرای این طرح، اهتمام لازم برای پیگیری و اجرای طرح‌های موضوعی و موضعی توسط شهرداری و سایر ارگان‌های مربوطه صورت گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از تهران سما، علیرضا جاوید با بیان این مطلب گفت: طرح‌های موضوعی که در دستور کار قرار دارد توسط مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران دنبال می‌شود و همچنین طرح‌های موضعی توسط معاونت شهرسازی و معماری در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه تهیه طرح‌های موضعی و موضوعی گام سوم طرح‌های توسعه شهری است اظهار کرد: پس از تهیه طرح‌های جامع و تفصیلی، تهیه طرح‌های موضعی و موضوعی در دستو کار قرار گرفت و در این راستا دستورالعملی توسط مشاور تهیه شد تا موجب وحدت رویه در این موضوع شود.

جاوید خاطر نشان کرد: از سال آینده قراردادهای مطالعاتی طرح‌های موضعی منعقد خواهد شد و این دستورالعمل واحد برای آن اعمال می‌شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با بیان اینکه تهیه و پیگیری بخشی از این طرح‌ها بر عهده شهرداری است و برخی از آن‌ها نیز باید توسط سایر ارگان‌های مربوطه دنبال شود، گفت: مکاتبات مربوط به این اقدامات با ارگان‌ها و سازمان‌های مربوطه صورت گرفته و این وظایف برای آن‌ها تشریح شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: امیدواریم در ادامه اجرای طرح تفصیلی از سال ۹۲ تا ۹۵ و در ۵ سال اول اجرای این طرح، اهتمام لازم برای پیگیری و اجرای طرح‌های موضوعی و موضعی توسط شهرداری و سایر ارگان‌های مربوطه صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز