خبرگزاری کار ایران

رئیس دبیرخانه شورای عالی سالمندان:

نگاه‌های جزئی و جزیره‌ای به سالمندان موفق نیست

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۶۱

در توانمندسازی سالمندان باید به سلامت روانی و جسمی این افراد توجه شود و اگر بخواهیم منزلت سالمندان در خانواده حفظ شود لازم است مسئولان سازمان‌های مربوطه در کنار هم به وظایف خود در حوزه سالمندان عمل کنند.

ایلنا: رئیس دبیرخانه شورای عالی سالمندان گفت: باید همه دستگاه‌ها در زمینه سالمندان ورود کنند چرا که نگاه‌های جزئی و جزیره‌ای نمی‌تواند موفق شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین نحوی‌نژاد در اولین همایش ملی پیشگیری و توانمندسازی در سالمندان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: در توانمندسازی سالمندان باید به سلامت روانی و جسمی این افراد توجه شود و اگر بخواهیم منزلت سالمندان در خانواده حفظ شود لازم است مسئولان سازمان‌های مربوطه در کنار هم به وظایف خود در حوزه سالمندان عمل کنند.

وی پیشگیری را مهم‌ترین خدمت رسانی به سالمندان دانست و افزود: ما موظف هستیم رفاه سالمندان و مسائل فرهنگی را در کنار درمان این افراد در نظر داشته باشیم که لازم است ابعاد پژوهشی و آموزشی خود را بر اساس سند ملی سالمندان منسجم کنیم.

رئیس دبیرخانه شورای عالی سالمندان از برگزاری ۵ کارگاه تخصصی در این همایش خبر داد و گفت: فردا نتایج و خروجی‌های این کارگاه اعلام می‌شود و درنظر داریم این نتایج را در یک کتاب جمع آوری و منتشر کنیم.

نحوی‌نژاد تصریح کرد: سالمندان همواره در فرهنگ ملی و دینی ما مورد توجه ویژه‌ای بودند و در همین راستا سازمان بهزیستی با همکاری سایر دستگاه‌ها در نظر دارد تا با برنامه ریزی‌های مدون به این قشر مهم خدمت رسانی کند.

وی ادامه داد: باید همه دستگاه‌ها در زمینه سالمندان ورود کنند چرا که نگاه‌های جزئی و جزیره‌ای نمی‌تواند موفق واقع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز