خبرگزاری کار ایران

نشر قدیانی با کتابی دیگر از مجموعه حماسه‌ی کرپسلی

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۴۲

یکی دیگر از مجموعه داستان‌های «حماسهٔ کرپسلی» باعنوان «قصر مردگان» نوشتهٔ «دارنشان» و به ترجمه‌ی فرزانه کریمی از سوی انتشارات قدیانی منتشرشده و دراختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

ایلنا: «قصر مردگان» نوشتهٔ «دارنشان» با ترجمه‌ی فرزانه کریمی از سوی انتشارات قدیانی منتشرشده و دراختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی این کتاب که سومین جلد از مجموعه داستان‌های «حماسه‌ی کرپسلی» به شمار می‌آید؛ به تازگی وارد بازار کتاب شده است. کتابی از مجموعه‌ای چهارجلدی که جلد نخست آن سال گذشته و جلد دوم آن هم چندی پیش در اختیارعلاقه‌مندان قرار گرفت.

با توجه به اینکه اغلب کتاب‌های «دارن اشاگنسی» نویسنده ایرلندی این کتاب که در دنیای ادبیات داستانی به «دارنشان» معروف شده در قالب ژانر وحشت جای می‌گیرند؛ «قصر مردگان» هم در ژانر وحشت، منتشر شده است.
طبق داستان دو کتاب قبلی این مجموعه، در «قصر مردگان» هم شخصیت اصلی داستان همچنان «لارتن کرپسلی» است. در بخشی از این کتاب آمده: «لارتن در برهوت یخ زده قطب آماده بود تا با آغوش باز به استقبال مرگ رود. خود را مستحق هیچ بخششی‌ نمی‌دانست. کودک را روی تابوت یخی گذاشت و به سوی شکافی رفت که معلوم نبود انتهای آن کجاست. همه کسانی را که دوستشان داشت به یاد آورد. شتاب‌زده دعایی خواند و خود را به درون شکاف‌‌ رها کرد. در آخرین لحظه از کار خود خیلی پشیمان شد؛ اما برای بازگشت به زندگی خیلی دیر بود...»
«قصر مردگان» در پنج فصل و بیست و سه قسمت نوشته شده که جلد چهارم آن با عنوان «برادر تا پای مرگ» تا کمتر از دو هفته دیگر منتشر و وارد بازار کتاب کشور خواهد شد. پیش از این نیز دو جلد نخست این مجموعه با عنوان‌های
«تولد یک قاتل» و «دریای خون» در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.
«قصر مردگان» نوشته «دارنشان» با ترجمهٔ فرزانه کریمی در ۲۸۰ صفحه، در تیراژ ۲ هزار و۲۰۰ نسخه از سوی انتشارات قدیانی منتشر شده و با قیمت ۹ هزار و۵۰۰ تومان در اختیارعلاقه‌مندان به رمان‌های نوشته شده در قالب ژانر وحشت جای گرفته است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از تازه‌های نشر این مؤسسه می‌توانند به آدرس اینترنتی www. Ghadyani. org مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز