خبرگزاری کار ایران

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تشکیل جلسه داد

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۲۵

در جلسه شب گذشته علاوه بر کمیته سیاسی که مسئول بررسی انتخابات ریاست جمهوری است، کمیته انتخابات نیز گزارشی از کار‌های صورت گرفته ارائه کردند.

ایلنا: شب گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات طبق روال هر هفته اقدام به برگزاری جلسات شورای هماهنگی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با توجه به اینکه در جلسه هفته گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مسئولیت انتخابات شورا‌ها بر عهده کمیته انتخابات گذاشته شده بود در جلسه شب گذشته  علاوه بر کمیته سیاسی که مسئول بررسی انتخابات ریاست جمهوری است، کمیته انتخابات نیز گزارشی از کار‌های صورت گرفته ارائه کرد. کمیته‌های مذبور در بررسی‌های خود طی جلسه‌ای با ابتکار، نجفی و مسجد جامعی از دیدگاه و نظرات آن‌ها استفاده کرده‌اند.

علاوه بر این در این جلسه، نمایندگان استانی شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان نیز حضور داشته و نظرات و جمع بندی‌های خود را در مورد رویکرد اصلاح طلبان ارائه کردند. نمایندگان استانی این شورا اصرار زیادی در مورد حضور شخص خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری داشتند.

بر این اساس و طبق گزارشی که ستاد برگزاری کنگره اصلاح طلبان از روند اقدامات خود در جلسه شب گذشته ارائه کرده است، مقرر شده تا نتیجه گیری نهایی در مورد انتخابات سال آینده در این کنگره اعلام شود.

گفتنی است؛ جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شب گذشته در حالی برگزار شد که به گفته ژاله فرامرزیان سخنگو و رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اعلام مسئولان امنیتی وی اجازه مصاحبه در مورد جزئیات این جلسه را ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز