خبرگزاری کار ایران

اردوی بین‌المللی جودو- تهران؛

نخستین تمرین جودوکاران گرجی عصر امروز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۷۶

تیم‌های ارمنستان و تونس نیز امروز و فردا به تهران می‌رسند و اردوی بین‌المللی تهران از روز چهارشنبه 16 اسفندماه آغاز خواهد شد.

تیم ملی گرجستان پس از ورود به تهران عصر امروز اولین تمرین خود را با ملی‌پوشان کشورمان در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار می کند.

به گزارش ایلنا، اعضای تیم ملی گرجستان که هفته گذشته در رقابت‌های جایزه بزرگ دوسلدورف شرکت کرده بودند بعد از حضور در اردوی مشترک این رقابت‌ها راهی تهران شدند تا در اردوی مشترک بین‌المللی تهران شرکت کنند. این تیم روز گذشته وارد تهران شد.

پاپاناشویلی سرشناس ترین جودوکار در ترکیب اعزامی گرجستان است. وی که هفته گذشته در دوسلدورف موفق به کسب مدال برنز شد در وزن 60-کیلوگرم در مکان چهارم رده بندی رنکینگ جهانی قرار دارد.

ماچاراشویلی، لاشا زوربیانی، لاشا نوزادزه، انوسیه بوگادزه، وانیکو تاتلادزه، مندیا لیلوشویلی، گئورگی بروشویلی، آپارسیدزه، بکا واچلینی دیگر جودوکاران گرجستانی هستند که در ترکیب این تیم با مربیگری ایلیا کاتالاشویلی برای تمرین در اردوی بین‌المللی راهی تهران شده اند.

طبق برنامه کادر فنی این تیم ساعت 17 دوشنبه در سالن شهید افراسیابی به همراه اعضای تیم ملی کشورمان اولین تمرین خود را برگزار خواهد کرد. ضمن اینکه با تصمیم مدیر تیم‌های ملی، عصر سه‌شنبه بعد از پایان رقابت‌های لیگ برتر جودوکاران حاضر در تیم‌های لیگی می‌توانند در تمرین با جودوکاران گرجی شرکت کنند.

قابل ذکر است، تیم‌های ارمنستان و تونس نیز امروز و فردا به تهران می‌رسند و اردوی بین‌المللی تهران از روز چهارشنبه 16 اسفندماه آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز