خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

دستور العمل تعیین تکلیف بدهکاران کشاورزی در آذربایجان شرقی ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۴۶

بنا بر تصمیم نمایندگان ویژه ریاست جمهوری در خصوص مساعدت و نحوه تعیین تکلیف بدهکاران تا سقف 100 میلیون ریال شرایط ویژه ای برای حمایت از تولید کنندگان و فعالان بخش کشاورزی در نظر گرفته شده است.

ایلنا- تبریز: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از ابلاغ دستور العمل اجرایی تعیین تکلیف بدهکاران بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی در بانک کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مسعود محمدیان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بنا بر تصمیم نمایندگان ویژه ریاست جمهوری در خصوص مساعدت و نحوه تعیین تکلیف بدهکاران تا سقف 100 میلیون ریال شرایط ویژه ای برای حمایت از تولید کنندگان و فعالان بخش کشاورزی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه بنابراین دستورالعمل مانده بدهی تسهیلات دریافت شده توسط بهره برداران بخش کشاورزی وصنایع تبدیلی از ابتدای سال1379 تا پایان شهریورماه سال1391 اعم از اصل وسود تسهیلات تاسقف100 میلیون ریال وبرای مدت یکسال قابل امهال خواهد بود افزود: به آن دسته از بدهکاران بخش کشاورزی برای پرداخت بدهی احتمالی فرصت داده خواهدشد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه براساس تصمیم نمایندگان ویژه ریاست جمهوری همچنین در استان هایی که برای پنج سال متوالی با خشکسالی مواجه بوده اند با تایید وزارت کشور و سازمان مدیریت بحران اصل تسهیلات یاد شده با تصویب ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان،حداکثر تا مدت 5 سال تقسیط خواهد شد افزود: با توجه به اینکه براساس گزارش مدیریت بحران، در پنج سال گذشته در آذربایجان شرقی به صورت متوالی با پدیده خشکسالی مواجه نبوده ایم لذا این بند شامل استان ما نخواهد بود.

وی با بیان اینکه این دستور العمل مشمول تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی است ادامه داد: حضور گیرندگان تسهیلات و ضامن های مربوطه برای امهال و تقسیط بدهی در شعب این بانک الزامی است.

محمدیان با بیان اینکه بخشنامه مربوط به امهال وام های بهره برداران کشاورزی به تمام بانک های عامل در استان ابلاغ شده است افزود: کشاورزان و بهره برداران تا 28 اسفند ماه سالجاری فرصت دارند با مراجعه به بانک کشاورزی از این فرصت بوجود آمده استفاده نمایند تا شاهد کاهش دغدغه در این بخش باشیم.

وی با بیان اینکه سازمان جهادکشاورزی استان تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا نسبت به تحقق و اجرایی شدن مصوبه هیئت وزیران جهت استمهال تسهیلات بهره برداران در مناطق زلزله زده اقدام ویژه ای انجام دهد افزود: طبق قولی که از مسئولین شبکه بانکی اخذ شده است به زودی دستورالعمل ویژه مناطق زلزله زده نیز ابلاغ خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز