خبرگزاری کار ایران

توسط آموزش و پرورش شهرستان هندیجان/

مراسم تجلیل از نخبگان هندیجان برگزار شد

کد خبر : ۵۳۲۰۱

رییس آموزش و پرورش هندیجان هدف از برگزاری این مراسم را تقدیر از عزیزانی دانست که در کنکور 1391 برای شهرستان افتخار آفریدند.

ایلنا - هندیجان:رئیس آموزش و پرورش شهرستان هندیجان در همایش تجلیل از نخبگان گفت:این مراسم را بر حسب وظیفه و برای تقدیر از عزیزانی که در کنکور 1391 برای ما و شهرستان افتخار آفریدند  تدارک دیدیم،چرا که نخبگان امروز شهرستان ما، آینده سازان کشور هستند.

به گزارش ایلنا از هندیجان، حیاتی گفت:درصد قبولی در کنکور 91،رتبه شهرستان را در استان از رتبه ی 13 به رتبه 3 ارتقاء و پس از 17 سال سه نفر قبولی در رشته پزشکی داشته است،همچنین در رشته های حقوق، مهندسی،دبیری، معارف...درصد قابل توجهی قبولی داشته ایم.
خسرو حیاتی افزود:تنها خواسته ما از این دانشجویان نخبه این است که همواره مظلومین و محرومین را در نظر داشته باشند و به یاری آنان بروند.

وی بیان داشت:ما به این شهر  مدیونیم،ما به تمام مسئولین،دبیران،مدیران مدیونیم،و از تمام دانش آموزان قبول شده در کنکور می خواهیم  که پس از پایان تحصیلات به فعالیت در شهر خود بپردازند و دین خود را به این شهر و تمامی مردمش ادا کنند.

فرماندار شهرستان هندیجان نیز در این همایش گفت:باید تمام تلاش خود را بکنیم که انگیزه های مادی جایگزین انگیزه های معنوی نشود.
بهروز فرج اللهی افزود:قبل از هر چیزی خانواده ها عامل مهم موفقیت نخبگان هستند، چرا که اگر در خانواده ای  امنیت و بهداشت روانی وجود نداشته باشد هیچ چیز نمی تواند موجب موفقیت فرزندان شود و در چنین شرایطی استعداد ها هیچگاه شکوفا نمی شوند.
وی در ادامه تاکیدکرد:نگذارید انگیزه های مادی جایگزین انگیزه های معنوی شوند و دین،ایمان،معنویت و حس انسان دوستی در شما از بین برود.
فرماندار هندیجان اظهار داشت:اگر ما به فکر شهر خود نباشیم، هیچ کس به فکر آن نخواهد بود.این شهرستان در مقایسه با دیگر شهرستانهای استان محرومتر است و این موضوع  از  همین جا قابل مشاهده می باشد،که شهرستان هندیجان پس از 17 سال در رشته پزشکی قبولی داشته است اما هیچ یک از مسئولین اداره آموزش و پرورش استان در این مراسم شرکت ندارند.
وی در پایان سخنان خود گفت: هر چه در راه آموزش و پرورش خرج کنیم،سرمایه گذاری کرده ایم.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز