خبرگزاری کار ایران

نماینده عالی دولت در رودبار:

برای ماندن در جامعه باید خودمان را واکسینه کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۹۸

انتخابات آتی ریاست جمهوری وشوراهای شهر و روستا بسیار مهم است/باید تلاش نماییم همانند 34 سال گذشته انتخاباتی پر شور وسالم با مشارکت حد اکثری مردم داشته باشیم

ایلنا - رودبار: نماینده  جدید عالی دولت در رودبار  رودبار شوراها ودهیاران را امین نظام در روستاها نامید و تاکید کرد: برای ماندن در جامعه امروز باید بدانیم تا بمانیم و خودمان را واکسینه کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رودبار، غلامحسین رجبی در نشست مشترک دستگاههای اجرایی مرتبط با امور روستاهها وشوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی این شهرستان شوراها ودهیاران را  امین نظام در روستاهها  نامید و  ابراز کرد: همه شوراها، دهیاران و مسئولین ادارات ونهادها باید با همدلی، هماهنگی ویکدلی تلاش نمایند تا مشکلات روستاها را رفع  کنند.

وی  با اشاره به جنگ ناجوانمردانه و تهاجم بی سابقه دشمن به نظام،خاطر نشان کرد : مردم و مسئولان به ویژه دهیاران وشوراهای بصیر همان طوری که با مشارکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن امید دشمن را نا امید کردند، با تداوم تبعیت از ولی فقیه به ویژه رعایت اقتصاد مقاومتی بار دیگر توطئه دشمنان را خنثی خواهند کرد.

این مسئول  انتخابات آتی ریاست جمهوری وشوراهای شهر و روستا را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: باید تلاش نماییم همانند 34 سال گذشته انتخاباتی پر شور وسالم با مشارکت حد اکثری مردم داشته باشیم.

رجبی  همچنین دسترسی شوراها و دهیاران به مسائل روز را  خواستار  شد و  تاکید کرد: برای ماندن در جامعه امروز باید بدانیم تا بمانیم و خودمان را واکسینه نماییم.

ن رجبی در خاتمه با اشاره به پرداخت 14 میلیارد ریال به 75 دهیاری شهرستان رودبار افزود: این میزان بودجه از محل اعتبارات جاری، عمرانی و ارزش افزوده برای ساخت وساز، عمران وآبادی روستاها، ساخت پل، بوستان روستایی، سرویس بهداشتی و ساختمان دهیاری ها اختصاص یافته است.

رودبار 174 روستای دارای سکنه با 37 هزارو131 نفر جمعیت دارد که 122 روستای آن دارای شورای اسلامی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز