خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه آزاد:

هزینه‌های دانشگاه آزاد بر درآمدهای آن فزونی دارد

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۸۷۹

رییس دانشگاه آزاد با تاکید براینکه هزینه‌های این دانشگاه بر درآمدهای آن فزونی دارد، گفت: وزارت علوم و وزارت بهداشت به منابع دولت وصل هستند، اما دانشگاه آزاد اینطور نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرهاد رهبر در جلسه تحول در دانشگاه آزاد در حوزه علوم پزشکی با اشاره به تغییر این حوزه در دانشگاه آزاد گفت: تدابیری اندیشیده شده که قرار است به صورت پایلوت در دانشگاه علوم پزشکی انجام شود و اگر قابلیت تعمیم داشت در دیگر استانها نیز عملی شود.

او ادامه داد: بعضی از دوستان تقاضای افزایش اعضای هیات علمی و برخی دیگر تقاضای افزایش ضریب پرداخت را دارند.

رییس دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: هر واحدی که توانایی تامین هزینه های خود را برای حداقل ده سال آینده دارد برنامه هایشان را در جلساتی به ما ارائه دهند.

رهبر با تاکید براینکه هزینه های دانشگاه آزاد بر درآمدهای آن فزونی دارد، گفت: وزارت علوم و وزارت بهداشت به منابع دولت وصل هستند اما ما در دانشگاه آزاد اینطور نیستیم.

او با اشاره به طرح دکتر ولایتی برای تفاهم نامه با سازمان تامین اجتماعی گفت: قرار است تفاهم نامه ای بین دانشگاه آزاد و بیمارستان های تامین اجتماعی منعقد شود تا نیروهای دانشگاه آزاد بتوانند در مراکز آنها فعالیت کنند و اگر این کار انجام شود بسیاری از اهداف ما تحقق پیدا خواهد کرد.

رهبر گفت: ما در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد سیاست گذار، حامی و ناظر طرح ها هستیم و اینگونه نیست که همه چیز را رها کرده باشیم بلکه با راهنمایی های دکتر ولایتی پیش می رویم.

وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد به کسب درآمدهای غیرشهریه ای نیز اندیشیده است که پژوهش یکی از آن ها است و اولویت ما در حوزه پژوهش در پزشکی و دارو است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز