خبرگزاری کار ایران

بدنبال لغو جلسه شورای شهر اهواز مطرح شد؛

انتقاد فرماندار اهواز از تاخیر در انتخاب شهردار

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۸۷۶

سرپرست فرمانداری اهواز با اشاره به لغو جلسه شورای شهر و عدم انتخاب شهردار گفت: نخواهیم پذیرفت که مدیریت شهری اهواز در بلاتکلیفی بماند.

به گزارش ایلنا  نبی‌الله خون‌میرزایی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر اهواز که بنا بود با دستورکار انتخاب شهردار برگزار شود و به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای حاضر در صحن لغو شد، اظهار کرد: انتظار داشتم همه اعضا در این جلسه حضور پیدا می‌کردند.

وی افزود: افکار عمومی و ما نخواهیم پذیرفت که مدیریت شهری در بلاتکلیفی بماند.

خون‌میرزایی ادامه داد: دعوت قانونی برگزاری جلسه امروز مطابق قانون و با ابلاغ انجام شده است.

وی با اشاره به حضور نیافتن اعضای شورا در جلسه و احتمال برگزاری جلسه انتخاب شهردار از سوی فرمانداری اهواز، گفت: فعلا ضرورت نمی‌بینم دعوت جلسه بعدی از سوی فرمانداری انجام شود.

وی اظهار کرد: بدون تردید نهاد شورای شهر یکی از ارکان مهم و تصمیم‌گیرنده در بحث مدیریت شهری و تاثیرگذار در سرنوشت شهر است و بدون شک شورا و صحن شورا یکی از بهترین محیط‌ها برای رایزنی و تبادل نظر در این زمینه است.

وی تصریح کرد: انتظار داشتم تمام اعضا محترم شورا در این جلسه حضور می‌یافتند. می‌دانیم که اعضا جلسات مشورتی و نشست‌های غیررسمی فراوانی با هم داشتند و در خصوص مسائل مختلف شهر بحث‌ و جدل‌های کارشناسانه کردند.

سرپرست فرمانداری اهواز ادامه داد: اینکه عزیزان بلافاصله پس از اعلام نتایج انتخابات شورای شهر در حوزه‌ها و مسائل مختلف شهر به صورت کارشناسانه اقدام کرده بودند، یک طلیعه امیدواری بود. شواهدی داشتم که عزیزان روی تک‌تک موضوعات مختلف و مسائل شهر رایزنی و صحبت کردند و هیچ موضوعی را مغفول نگذاشتند.

خون‌میرزایی افزود: با توجه به حساسیت اعضا انتظار داشتم که در جلسه امروز تمام اعضا حضور می‌یافتند و طبیعتا نه ما و نه افکار عمومی نخواهیم پذیرفت که مدیریت شهری در بلاتکلیفی باقی بماند. دعوت جلسه امروز از سوی ریاست شورا بر اساس قانون و مطابق با آیین‌نامه اجرایی انجام شد.

وی با اشاره به تصمیم رئیس شورا برای برگزاری جلسه بعدی شورا جهت انتخاب شهردار در روز چهارشنبه گفت: با توجه به تصمیم رئیس شورا برای برگزاری جلسه بعدی در فردا چون کار به روال عادی و قانونی صورت می‌گیرد، فعلا ضرورتی احساس نمی‌شود تا دعوت دیگری از سوی فرمانداری صورت بگیرد.

سرپرست فرمانداری اهواز بیان کرد: انتظار داریم تمام افراد در جلسات بعدی شورا حضور داشته باشند و هر چه سریع‌تر تکلیف مدیریت شهری اهواز را تعیین کنند تا فرصت خدمت از دست نرود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز